Philips og O'Neill lancerer ekstreme hovedtelefoner

september 7, 2010

Intet bjerg er for højt, og ingen bølge for stor. Ligegyldigt hvilke udfordringer du står overfor, giver Philips og O'Neill dig dit livs soundtrack. De nye hovedtelefoner i Philips/O'Neill serien er holdbare og beregnet til fysisk aktivitet.

 

Philips og O'Neill har bedt snowboarderen Jeremy Jones, surferen Mark Mathews og offpiste skiløberen Ane Lila-harlurårEnderud om at udsætte de nye hovedtelefoner for de mest ekstreme tests.

“De bedste inden for ekstremsport har testet vores produkter, og de er glade for dem. Så vi mener, at det er lykkes os at producere hovedtelefoner, der lever op til målet om at levere god lyd under de mest ekstreme forhold,” siger Max Hellstrøm, PR Manager i Philips Consumer Lifestyle.

 

Tåler ekstreme forhold
Serien omfatter fire forskellige modeller. To hovedtelefoner, der sidder uden på ørerne og to in-ear hovedtelefoner. Inspireret af en våddragts design og konstruktion er The Stretch en model, hvor ultraelastiske materialer gør den fleksibel og holdbar. Desuden kan den håndtere ekstreme temperatursvingninger – fra den brændende sol og helt ned til minus 25 grader celsius.Oranga-in-ear-harlurår

 

The Snug sidder også uden på ørerne, og hovedtelefonerne har ultrabløde ørepuder, der gør dem behagelige at have på. Modellen er med sin dybe bas udviklet til at give en så fyldig lyd som muligt. Med The Covert får du en diskret model med utrolig kraftfuld lyd. Modellen er også kompatibel med iPhone, iPod og iPad.

 

The Specked er en in-ear hovedtelefon, der kommer i en vifte af farver. Hver model leveres med tre forskellige ørestykker, så du er garanteret en perfekt pasform. Ledningen er designet til at sidde uden at være til besvær, så du får mere tid til at nyde musikken.

 

“Hovedtelefonerne er resultatet af Philips’ tekniske ekspertise og O'Neill's sans for design og håndværk. Med et par hovedtelefoner fra vores serie, håber vi på at kunne bidrage til den ultimative oplevelse på det store eventyr," slutter Max Hellstrøm.

 

Klik her for at downloade fotos af hovedtelefonerne.

 

Alle modeller kan fås i butikkerne fra september.

 

The Stretch, SHO9560: vejledende pris 799 kr.
The Snug, SHO8800: vejledende pris 499 kr.
The Covert, SHO4507: vejledende pris 399 kr.
The Specked, SHO9550: vejledende pris 249 kr.


For mere information om Philips Consumer Lifestyle, kontakt Max Hellström, PR Manager, på telefon +46 708 32 21 05 eller mail max.hellstrom@philips.com 

 

For billeder, produkter til test og produktoplysninger, kontakt Martin Jensen, Geelmuyden.Kiese, på telefon +45 33 95 96 97 eller mail mje@geelmuyden-kiese.dk    

Om Philips

Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 116.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 23 milliarder euro i 2009 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter

 

.