CitiScape lukker byen ude og lader musikken komme ind

maj 30, 2012

Høretelefonen CitiScape er et resultat af samarbejdet mellem Philips og 100 urbane musikelskere fra verdens mest stilbevidste storbyer: Berlin, New York, Shanghai, Paris og Tokyo. Inspireret af byernes indbyggere opfylder CitiScape det urbane menneskes behov for stil og giver muligheden for at flygte ind i musikkens puls.

Byerne vokser, og vi lever tættere sammen i et miljø med pulserende gader, mennesker på farten og et byliv, der aldrig sover. Philips har derfor rejst til byer, der påvirker udviklingen af nye trends verden over. Studerende, DJ’s og modedesignere har berettet om, hvad de ønsker af den perfekte høretelefon, når de er ude i byens gader

På trods af forskelligheder på tværs af byer og livsstile ønsker verdens storbymennesker det samme af deres høretelefoner. Vigtigst er det, at høretelefonerne kan udelukke byens larm, så man kan skabe sit eget rum. Men også komfort og stil er afgørende. CitiScapes modeller har derfor tilpasset både design og funktion til nutidens byliv.

 

 

Uptown

New-York inspirerede Uptown er i aluminium og med et hovedbånd lavet af læder. De bløde skumpuder gør det bekvemt at lytte til musik, selv når du står og venter længe på bussen. Funktionen MusicSeal udelukker storbylarmen samtidig med, at det forhindrer lydlækage, så du ikke behøver dele din favoritmusik med resten af verden.
Uptown fås i sort med brun polstring eller brun i kombination med lysegrå polstring.


Vejledende pris: 759 kr.

 

  
 

Downtown

Downtowns afslappende stil afspejler New Yorks gademode og er forstærket med en let fjederstålskonstruktion og udstyret med bløde skumpuder, så du helt afslappet kan høre musik selv midt i myldretiden. Lige som Uptown har Downtown også MusicSeal. Downtown fås i brun, lysegrå og lilla, så du kan matche dagens outfit.


Vejledende pris: 499 kr.

 

 

  
 

Shibuya

I Shibuya mødes minimalisme og japansk popkultur. Det superlette materiale og de lydisolerende puder gør, at du kan feste løs i byen helt alene. Shibuya sætter på farve tilværelsen i blå, rød og lilla. Til den mere diskrete type fås Shibuya i hvid og brun.


Vejledende pris: 349 kr

 

 

 

For mere information

Max Hellström

Pressansvarlig

Philips Consumer Lifestyle

Tel: +46 708 32 21 05

E-mail: max.hellstrom@philips.com

For testprodukter, kontakt;

Kristian Riber

Geelmuyden.Kiese

Tel: +45 33 95 96 97

E-mail: krk@geelmuyden-kiese.dk 

 

Følg os på MyNewsdesk

.

Om Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics, Holland (NYSE: PHG, AEX: PHI), er en global koncern med et bredt sortiment af produkter til sundhed og velvære med fokus på at forbedre menneskers livskvalitet via kontinuerlig innovation. Philips er førende i verden inden for produkter til sundhed og velvære samt livsstil og teknologi, og tilbyder produkter, tjenester og tekniske løsninger med mennesket i fokus og i overensstemmelse med varemærkeløftet ”sense and simplicity”. Philips har hovedsæde i Holland og har over 122.000 ansatte i flere end 100 lande. Med en årsomsætning på EUR 22.6 mia. i 2011 er koncernen markedsleder inden for medicinsk udstyr til billeddiagnosticering af hjertesygdomme og akut patientovervågning, energieffektive belysningsløsninger, husholdningsapparater og produkter til personlig pleje samt forbrugerelektronik med en stærk førerposition inden for barbermaskiner, trimmere, bærbare underholdningsprodukter og el-tandbørster. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.dk/presse.