Ny elektrisk brystpumpe fra Philips Avent giver en skøn start på livet

maj 22, 2013

Nu lancerer Philips Avent en ny elektrisk brystpumpe til ammende mødre. Den nye brystpumpe går under navnet Comfort SCF332 og har en række funktioner, som gør det nemmere for ammende mødre og deres babyer.

Brystpumpen er designet til at være så behagelig som muligt for moderen at bruge. Eksempelvis behøver man ikke at læne sig fremover under brug, hvilket gør det nemmere for den som ammer at slappe af. Når moderen er afslappet øges mælkestrømmen og gør barnet roligere.

Philips Avents nye brystpumpe har en ny, blød massagepude, som giver en varm og behagelig følelse under anvendelse, og som på en blid måde stimulerer mælkestrømmen. Ved pumpning efterligner den barnets sugteknik og danner et vakuum, som har en bevist og positiv effekt på mælkestrømmen.

Den nye elektriske brystpumpe har et kompakt design, som gør den nem at holde og placere på brystet. Den lille, lette baseenhed kan nemt placeres inden for rækkevide, så man har fuld kontrol under pumpning. Pumpen er også nem at transportere og opbevare, da slangen kan vinkles omkring baseenheden, og pumpen kan køre på batterier, mens man er på farten.

Den elektriske brystpumpe Comfort har også tre forskellige pumpeindstillinger, som gør, at moderen selv kan vælge i hvilken rytme, brystpumpen skal pumpe i. En hurtigere rytme giver et stærkere sug og en øget mælkestrøm. Den elektriske brystpumpe kommer sammen med en Natural-flaske og en brystformet sut.

For mere information og diskussion besøg Philips Avent på Facebook.

Pris og tilgængelighed
Philips Avent Comfort SCF332 har en anbefalet pris på 1399 kroner og er tilgængelig i baby-specialbutikker og på udvalgte apoteker.

For yderligere information, kontakt venligst:

Max Hellström, presseansvarlig Philips CL
E-mail: max.hellstrom@philips.com

For billeder og testprodukter, kontakt venligst:

Kristian Riber Kraaer, Geelmuyden.Kiese
E-mail: krk@geelmuyden-kiese.dk

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHI) er en virksomhed, der tilbyder et bredt sortiment af produkter til sundhed og velvære med fokus på at forbedre menneskers livskvalitet via kontinuerlig innovation inden for områderne Healthcare, Consumer Lifestyle og Lighting. Philips har hovedsæde i Holland og har 118.000 ansatte i mere end 100 lande. Med en årsomsætning på EUR 24,8 mia. i 2012 er koncernen markedsleder inden for medicinsk udstyr til billeddiagnosticering af hjertesygdomme og akut patientovervågning, energieffektive belysningsløsninger og produkter til barbering og grooming til mænd samt mundhygiejne. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.dk/presse.