Har du det, der skal til for at vinde Philips Grooming Awards 2013?

oktober 3, 2013

Som en enkel hyldest til alle mænd med fuldskæg, skægstubbe eller overskæg lancerer Philips nu "Grooming Awards 2013". Førstepræmien er en rejse for to til Amsterdam til en værdi af 4.000 euro!

Hvordan gør man så? Det er simpelthen så nemt – du skal bare:

• tilmelde dig på vores Facebook-side,
  • uploade et billede af dig selv (eller en anden, hvis du er rigtig flink ...),
  • sørge for, at så mange som muligt stemmer (og helst på dig selvfølgelig).

Men konkurrencen løber kun frem til den 13. oktober 2013, og den er faktisk allerede startet, så skynd dig!

Og hvis du ikke har modet til at deltage (endnu), vil vi anbefale vores to uundværlige produkter til skægfantaster: Barbermaskinen Philips SensoTouch 3D inklusive skægtrimmer (länka till og den splinternye laserstyrede skægtrimmer Philips BeardTrimmer 9000.

Lycka till!

For mere information, kontakt venligst:

Max Hellström, presschef Philips Consumer Lifestyle
tel: 0708-32 21 05
e-post: max.hellstrom@philips.com

Om Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er en alsidig virksomhed, som beskæftiger sig med sundhed og velvære, med fokus på at forbedre folks liv gennem meningsfuld innovation inden for områderne Healthcare, Consumer Lifestyle og Lighting. Med hovedsæde i Holland, har Philips haft en omsætning i 2012 på 24,8 mia.€ og har omtrent 115.000 ansatte inkl. salg og tjenester i mere end 100 lande.
Virksomheden er førende inden for hjertebehandling, akut pleje og hjemmepleje, energibesparende belysningsløsninger, tandpleje, så vel som barbermaskiner og pleje til mænd. Nyheder fra Philips er at finde på www.philips.com/newscenter.