Fast slow food med den nye Philips SoupMaker

marts 13, 2014

København, Danmark

En travl hverdag kan være svær at kombinere med sund og lækker mad. Med den nye Philips SoupMaker kan du på max 20 minutter lave din egen suppe, smoothie eller frozen yoghurt på friske ingredienser med blot ét klik. Fast slow food - helt enkelt.

De fleste ønsker at spise sund og god mad. Men i en hektisk hverdag, hvor tid er en mangelvare, har mange behov for at få maden på bordet i en fart. Derfor lancerer Philips nu den nye SoupMaker, der gør det muligt at fremstille sund mad baseret på friske råvarer – hurtigt og nemt.

– Vi foretrækker sund mad baseret på friske råvarer. Det har været en tydelig trend inden for madlavning i Skandinavien igennem de seneste år. Med den nye SoupMaker ønsker vi at vise, at det hverken behøver at være tidskrævende eller besværligt at lave sund og lækker mad med friske råvarer, siger Louise Widmark, nordisk markedsansvarlig for husholdningsmaskiner hos Philips.

Med SoupMaker kan hjemmekokken lave supper og smoothies ved hjælp af forudindstillede programmer. Råvarerne skal blot tilsættes, og med et klik på én knap er retten serveringsklar på 20 minutter. Kokken har selv mulighed for at regulere den

ønskede temperatur og konsistens, så det er muligt at lave alt fra en "chunky" og varm suppe til en iskold smoothie.

– Vi har undersøgt, hvad vores forbrugere efterspørger, når de bruger køkkenmaskiner. De fleste ønsker produkter, som gør madlavningen nemmere og hurtigere. Mange ønsker desuden en køkkenmaskine, der tilføjer et kreativt element til madlavningen. SoupMaker er fremstillet til at leve op til netop den efterspørgsel, forklarer Louise Widmark.

Læs mere om hvordan Philips SoupMaker fungerer på: www.philips.dk/SoupMaker

Se videoen om Philips SoupMaker her:

Besøg også gerne Philips på Facebook, Instagram og YouTube for at se mere.

For mere information, kontakt:

Christian Engel
Trade Marketing Manager, Philips Danmark.
E-mail: Christian.Engel@philips.com

For billeder og produktprøver, kontakt:

Benjamin Hjorth
Geelmuyden Kiese
E-mail: benjamin.hjorth@gknordic.com

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er en virksomhed med mange aktiviteter inden for sundhed og velvære og med fokus på at forbedre menneskers liv gennem meningsfulde nyskabelser inden for sundhedspleje, livsstil og belysning.

Philips har hovedsæde i Holland, en årsomsætning på 23,3 mia. EUR (2013) og cirka 115.000 ansatte med salg og serviceydelser i mere end 100 lande. Koncernen er førende i verden inden for kardiologi, akut patientovervågning samt hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye lysapplikationer, barbermaskiner og trimmere til mænd samt tandpleje. Nyheder fra Philips kan ses på www.philips.com/newscenter.