0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-juicer fungerer ikke

    Udgivet den 27 September 2022

    Hvis din Philips-juicer ikke fungerer, kan der være flere grunde til det. Se, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Hvis din Philips-juicer ikke er sat i stikkontakten, virker den ikke. Kontroller, at den sidder korrekt i stikkontakten.

    Hvis låget er monteret forkert, virker juiceren ikke, da sikkerhedsfunktionen ikke aktiveres korrekt. Sørg for, at låget monteres korrekt.

    Når låsearmen ikke er på plads eller ikke er lukket korrekt, fungerer juiceren ikke, da sikkerhedsfunktionen ikke aktiveres korrekt. Sørg for, at låsearmen er lukket korrekt.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.