Få fuld kontrol med en universal fjernbetjening

maj 18, 2010

Er du træt af, at stuen flyder med fjernbetjeninger, og at du ikke kan finde den, du lige skal bruge? Nu er det på tide at rydde op i fjernbetjeningerne og opnå den totale kontrol. Med Philips SRU6006 kan du nemt styre op til seks forskellige enheder, fra forskellige producenter, via fjernbetjeningens LCD-skærm.

-”Prestigo giver dig ekstra komfort i stuen. Fjernbetjeningen er aktivitetsbaseret, så du blot behøver at trykke på en knap, hvis du for eksempel skal se en film. Med ét tryk starter du både TV, DVD-maskinen og hjemmebiografen,” siger Ferdi Ertekin, produktchef i Philips Consumer Lifestyle.

Fjernbetjeningen kan tilsluttes din PC eller MAC via USB og konfigureres hurtigt og nemt på dit eget sprog. Prestigo har en stor hukommelse og virker til mere end 300.000 forskellige apparater.

Fremtidssikret og nem at bruge
Philips Configo software fortæller dig automatisk, når der findes en ny opdatering, som så installeres fra nettet. På den måde er du sikker på, at din Prestigo altid er fuldt opdateret.

-”Fjernbetjeningen har en LCD-skærm på 1,5”, og du kan selv designe hvilke knapper, du vil have på displayet  - dermed har du altid fuld kontrol,” siger Ferdi Ertekin.

For billeder i høj opløsning, klik her.
For mere information om Prestigo SRU6006, klik her.
Den vejledende butikspris er 399 kr.

For yderligere information om Philips Consumer Lifestyle, kontakt Max Hellström, PR Manager, på telefon +46 708 32 21 05 eller e-mail max.hellstrom@philips.com

For produktprøver til test, kontakt Martin Jensen, Geelmuyden-Kiese, på telefon
+45 28 40 52 63 eller e-mail mje@geelmuyden-kiese.dk

Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 116.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 23 milliarder euro i 2009 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter, www.philips.dk og http://socialmedianewsroom.philips.dk.