Philips BDP9600 er et must have for filmelskere

oktober 8, 2010

3D er for hjemmebiografen, hvad turbo er for køreglæden. Men turboen er ikke meget værd, hvis ikke resten af udstyret følger med. Derfor lancerer Philips nu BDP9600. En Blu-ray-afspiller, der leverer film i HD og, ved hjælp af Qdeo videobehandlings-teknologi, giver dig en filmoplevelse i absolut særklasse.

 

– BDP9600 er den mest avancerede

Blu-ray-afspiller i vores 9000-serie. Med sit slanke aluminiumdesign og den nyeste teknologi er både afspilleren og filmoplevelsen en fryd for øjet, siger Max Hellström, PR manager i Philips Consumer Lifestyle.

 

 

BDP9600 er skabt til at give den perfekte lyd- og videoafspilning i 3D. Qdeo videobehandlings-teknologi sikrer en optimal høj ydelse, som giver ekstra dybde i billedet og en perfekt genskabelse af filmens visuelle kvaliteter.

 

TI Burr-Brown DAC står for konverteringen fra digital til analog lyd og 7.1 surround er med til at genskabe et realistisk og naturligt lydbillede. Derudover har BDP9600 selvfølgelig også de samme egenskaber som resten af afspillerne i serien. Blandt andet WiFi, DLNA, Net TV og VoD (Video on Demand via Film2home).

 

Qdeo er et registreret varemærke hos Marvell og/eller deres partnere.

 


For mere information om Philips BDP9600, klik her.

 

For billeder i høj opløsning, klik her

 

Du kan også følge med i nyhederne fra Philips Consumer Lifestyle og lyd- og videoprodukter på  Philips Pulse.

 

Philips BDP9600 er i handlen fra oktober 2010. Vejledende udsalgspris er 5.999 kr.

 

For mere information om Philips Consumer Lifestyle, kontakt Max Hellström, PR-manager, på telefon +46 708 32 21 05 eller e-mail max.hellstrom@philips.com 

 

For billeder og produkter til test, kontakt Martin Jensen, Geelmuyden-Kiese, på telefon

+33 95 96 97 eller e-mail mje@geelmuyden-kiese.dk 

Om Philips

Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 116.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 23 milliarder euro i 2009 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter

.