Mænds skønhed er mere aktuel end nogensinde

september 5, 2013

Groomingtrenden blandt mænd handler ikke bare om at pleje sit ydre, sin hud og sit skæg. Et friskt smil og en tandlæge-ren mund er blevet mindst lige så vigtigt. Og det er ikke noget vi selv har fundet på her hos Philips. I august udnævnte det svenske magasin Café Philips' elektriske tandbørste Sonicare DiamondClean til ”Årets groomingmaskine”.

Motiveringen til Årets groomingmaskine er så god, at vi ikke kunne have skrevet det bedre selv:
Philips DiamondClean er ikke bare en utroligt effektiv elektrisk tandbørste, som på sensationel vis oplades gennem det medfølgende tandbørsteglas. Den er desuden så flot, at den øger følelsen af luksus på badeværelset. Præcis da man ikke troede, at en elektrisk tandbørste kunne blive bedre, slog denne smukt slebne diament ned og gjorde rent bord – på alle punkter.

Og som om det ikke var nok med Cafés fine ord, så mener magasinet Men’s Health følgende om samme tandbørste:
If you’re meeting your girlfriend’s family and friends for the first time, warm up the awkward tension with a bright smile. The DiamondClean rechargeable Sonic Toothbrush removes more plaque and leaves teeth whiter then scrubbing with a manual toothbrush.

Og sådan kunne vi blive ved. Faktum er, at avisen Metro, testinstituttet WiseGuide og det norske magasin Teknisk Ukeblad synes, at Philips' elektriske tandbørster er bedst i test.

- Den soniske teknologi i vores elektriske tandbørster giver virkelig en helt ny følelse af renhed i munden, siger Erica Lindqvist, Marketing Manager fra Philips Consumer Lifestyle. Og det er så dejligt, at vi i test efter test får bekræftet det, vi allerede vidste.

For mere information, kontakt venligst:

Max Hellström, presschef Philips Consumer Lifestyle
tel: 0708-32 21 05
e-post: max.hellstrom@philips.com

Om Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er en alsidig virksomhed, som beskæftiger sig med sundhed og velvære, med fokus på at forbedre folks liv gennem meningsfuld innovation inden for områderne Healthcare, Consumer Lifestyle og Lighting. Med hovedsæde i Holland, har Philips haft en omsætning i 2012 på 24,8 mia.€ og har omtrent 115.000 ansatte inkl. salg og tjenester i mere end 100 lande.
Virksomheden er førende inden for hjertebehandling, akut pleje og hjemmepleje, energibesparende belysningsløsninger, tandpleje, så vel som barbermaskiner og pleje til mænd. Nyheder fra Philips er at finde på www.philips.com/newscenter.