Skraberen er død! Længe leve Philips Lumea Essential!

november 29, 2013

En effektiv og lysbaseret hårfjerner til hjemmebrug

København, Danmark – Takket være Philips Lumea Essential SC1991/00 kan flere kvinder nu opleve følelsen af glat, blød og hårfri hud. Med Lumea Essential har Philips udviklet en prisvenlig model i Lumea-serien, der fjerner hår ved hjælp af Intense Pulsed Light (IPL) – en form for lys, som påvirker hårroden med blide lysimpulser, så hårene falder af og ny hårvækst hæmmes.

”Virkelig mange kvinder har længe efterspurgt en økonomisk overskuelig og permanent løsning til hårfjerning, som de kan bruge derhjemme,” fortæller Carina Franzén, markedsansvarlig for Beauty & Skin Care for Philips i Norden.

”Vi har derfor arbejdet tæt sammen med ekspert-dermatologer og hudforskere om at udvikle en teknologi, der giver en sikker, enkel og prisvenlig IPL-behandling i hjemmet.

Phillips Lumea Essential er et spændende nyt produkt i Lumea-serien og den mest prisvenlige IPL-behandling på markedet.”

Skånsom og stilfuld

Philips Lumea Essential er stilfuldt og ergonomisk designet og den første model med ledning i Lumea-serien. Lysvinduet er ekstra stort, og det giver en hurtigere behandling. Med disse funktioner kan man nå at barbere begge underben på bare et kvarter.

Funktioner for Philips Lumea Essential

• Philips Lumea-produkter giver påviseligt den mest effektive IPL-behandling, du kan foretage i hjemmet. De sikrer en glat og hårfri hud i ugevis, sommetider i flere måneder.
  • Philips Lumea Essentials ekstra store lysvindue på 4 cm2 giver en hurtig og smidig behandling.
  • Fem forskellige lysindstillinger sikrer, at behandlingen kan skræddersyes til forskellige hudtyper.
  • Alle Lumea-produkter har et integreret UV-filter i lysvinduet, som virker beskyttende og sikrer en skånsom behandling hver gang.
  • En lampe indikerer, når lysvinduet er placeret korrekt på huden, og produktet er klar til brug.
  • Der er 100 dages tilfredshedsgaranti på Lumea Essential.

Philips Lumea Essential kan nu købes i udvalgte butikker. Vejledende pris er 2.999 kr. For mere information besøg Philips.dk. Besøg os også på Mynewsdesk

For mere information, kontakt

Max Hellström

Presseansvarlig i Philips Consumer Lifestyle

Tlf: +46 708-32 21:05
E-post: max.hellstrom@philips.com

Om Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er en virksomhed med mange aktiviteter inden for sundhed og velvære og med fokus på at forbedre menneskers liv gennem meningsfulde nyskabelser inden for sundhedspleje, livsstil og belysning. Philips har hovedsæde i Holland, en årsomsætning på 24,8 mia. EUR (2012) og cirka 114.000 ansatte med salg og serviceydelser i mere end 100 lande. Koncernen er førende i verden inden for kardiologi, akut patientovervågning samt hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye lysapplikationer, barbermaskiner og trimmere til mænd samt tandpleje. Nyheder fra Philips kan ses på www.philips.com/newscenter.