Ny Philips Lumea Comfort: Bliv sommerklar med smertefri hårfjerning

maj 13, 2014

Bløde, hårfri ben hører for mange sommeren til, men metoderne til at få dem er ofte enten smertefulde eller giver et kortvarigt resultat. Med lanceringen af den nye Lumea Comfort, Philips' nemmeste og mest prisvenlige løsning til hårfjernelse med hjælp af lys (IPL – Intense Pulsed Light) kan endnu flere opleve følelsen af hårfri ben, som holder sig glatte i længere tid.

– Hos Philips forstår vi følelsen af frihed som en naturlig glat og hårfri hud giver. Philips har længe været ledende inden for udvikling af teknikker til at forhindre fornyet hårvækst, og takket være introduktionen af Philips Lumea Comfort får flere nu mulighed for at opleve følelsen som langvarig glat hud giver, siger Carina Franzén, nordisk marketingansvarlig for kategorien skønhedsprodukter hos Philips.

Ud over at være prisvenlig har Lumea Comfort SC1981 et enkelt og let design, som gør den nem at tage med sig på farten. Dermed kan du nemt få en salonglat-følelse, uanset hvor du befinder dig.

– Selvom Lumea Comfort er meget lille og let, kan den afgive over 100 000 lysblink, og det sikrer gode resultater, siger Carina Franzén.

Teknikken IPL, Intense Pulsed Light, afgiver lysblink, som bedøver hårsækkende og forhindrer dermed fornyet hårvækst. IPL-behandlinger

blev i begyndelsen kun anvendt til salonbehandlinger, men i samarbejde med hudforskere og dermatologer har Philips udviklet Lumea-sortimentet, som gør det muligt at få hårfri hud med IPL, selv derhjemme. IPL fungerer bedst på personer med lysere hud og mørkere hår.

Om Philips Lumea Comfort:

• Philips Lumea serien tilbyder en af verdens mest effektive IPL-teknologier til hjemmebrug
  • Velegnet til brug i både ansigtet og på kroppen med en overflade på 2,7 cm2
  • En sensor kan registrere brugerens hudtone, hvilket giver ekstra sikkerhed
  • Fem lysindstillinger giver mulighed for at justere styrken
  • Funktionen Slide & Flash giver en ekstra nem og bekvem behandling
  • Integreret UV-filter beskytter huden mod eksponering af UV-lys

Philips Lumea Comfort kan købes i blandt andet Elgiganten og koster 2299 DKK. Der medfølger en 120 dages tilfredshedsgaranti.

Besøg gerne Philips på FacebookInstagram og YouTube.

For mere information, kontakt venligst:

Carina Franzén
Nordisk marketingansvarlig for skønhed, Philips
E-mail: carina.franzen@philips.com

For billeder og samples, kontakt venligst:

Benjamin Hjorth
Geelmuyden Kiese
E-mail: benjamin.hjorth@gknordic.com

Om Philips:

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er en virksomhed med mange aktiviteter inden for sundhed og velvære og med fokus på at forbedre menneskers liv gennem meningsfulde nyskabelser inden for sundhedspleje, livsstil og belysning. Philips har hovedsæde i Holland, en årsomsætning på 23,3 mia. EUR (2013) og cirka 115.000 ansatte med salg og serviceydelser i mere end 100 lande. Koncernen er førende i verden inden for kardiologi, akut patientovervågning samt hjemmebehandling, energieffektive belysningsløsninger og nye lysapplikationer, barbermaskiner og trimmere til mænd samt tandpleje. Nyheder fra Philips kan ses på www.philips.com/newscenter.