Fremtiden rykker nærmere med Philips Shaver 9000

september 5, 2014

Med Shaver 9000 introducerer Philips den mest avancerede barbermaskine til dato, og resultatet er ganske enkelt fænomenalt. Shaver 9000 er tættere i hver enkelt bevægelse. Den nye serie af barbermaskiner giver en 30 procent* tættere barbering med færre bevægelser – uden at forårsage rødmen eller irritation.

– Vi ved, at mænd ikke ønsker at gå på kompromis, når det gælder en rigtig barbering. De forventer den nyeste teknologi, og det giver vi dem med Shaver 9000, siger Carina Franzén, ansvarlig for Philips Grooming i Norden.

Shaver 9000 giver en exceptionel tæt barbering takket være det unikke shaverhoved, der kan bevæge sig i otte forskellige retninger. Fleksibiliteten gør, at barbermaskinen følger ansigtets konturer og hvilket gør det muligt for maskinen at fange 20 procent* flere hår i hver eneste bevægelse. Shaver 9000 er også udstyret med Philips’ patenterede skær, som virker på alle slags stubbe. Dette giver en mere effektiv barbering særligt i området omkring halsen, hvor hårene vokser i forskellige retninger.

– Vi har endda øget antallet af barberblade i Shaver 9000. Det gør, at den fungerer langt bedre til fx 3-dages stubbe, for dem, der gerne vil tage en pause fra barberingen i weekenden eller i ferierne, siger Carina Franzén.

Med den avancerede teknologi repræsenterer Shaver 9000 fremtidens grooming – barbermaskinen er tilmed testet i vægtløs tilstand med hjælp fra rumprogrammet XCOR Space Expeditions. Resultatet understregede, at Shaver 9000 muliggør en perfekt barbering overalt.

Shaver 9000 i stratosfæren

I forbindelse med samarbejdet med XCOR Space Expeditions sender Philips i efteråret en barbermaskine ud i stratosfæren. Du kan følge rumrejsen på Facebook i oktober og deltage i konkurrencen om at vinde en ny Shaver 9000.

*Sammenlignet med tidligere modeller

Philips Shaver 9000 kan købes hos førende forhandlere og koster mellem 2299 - 4499 DKK.

Besøg Philips på FacebookInstagram og YouTube.

Philips Shaver 9000

For mere information, kontakt venligst:

Carina Franzén
Nordisk markedsansvarlig for Grooming, Philips
E-mail: carina.franzen@philips.com

For billeder og produktprøver, kontakt venligst:

Henrik Skyggebjerg
Geelmuyden Kiese
E-mail: henrik.skyggebjerg@gknordic.com

Om Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) er en alsidig virksomhed, som beskæftiger sig med sundhed og velvære, med fokus på at forbedre folks liv gennem meningsfuld innovation inden for områderne Healthcare, Consumer Lifestyle og Lighting. Med hovedsæde i Holland, har Philips haft en omsætning i 2013 på 23,3 mia.€ og har omtrent 112.000 ansatte inkl. salg og tjenester i mere end 100 lande. Virksomheden er førende inden for hjertebehandling, akut pleje og hjemmepleje, energibesparende belysningsløsninger, tandpleje, så vel som barbermaskiner og pleje til mænd. Nyheder fra Philips er at finde på www.philips.dk/presse.