0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min SENSEO® laver mindre kaffe end tidligere

    Udgivet den 14 November 2023
    Hvis din SENSEO® pludselig begynder at lave mindre kaffe end før, skal du gå til Afsnit A.Hvis du over tid bemærker, at den mængde kaffe, som din SENSEO laver, bliver mindre, skal du gå til Afsnit B.
    Forkerte indstillinger
    Nogle SENSEO®-modeller leveres med forskellige kaffemængdeindstillinger (se billede). Kontroller indstillingerne på din maskine. Hvis den er indstillet til at lave for lidt kaffe, kan du ændre indstillingerne ved hjælp af instruktionerne i brugervejledningen.

    Brug efter lang tid
    Hvis du bruger din SENSEO® efter lang tid, kan der være lidt luft i maskinen. Dette kan få kaffemængden til at falde. Du kan prøve at skylle maskinen for at løse problemet. Fyld vandtanken, og lav en kop kaffe uden brug af puder. 
    SENSEO-kaffemængdeindstillinger
    Pudeholderen er tilstoppet
    Pudeholderen på din SENSEO®-kaffemaskine kan være tilstoppet. Prøv at bruge en anden pudeholder, som blev leveret sammen med din maskine. Hvis dette løser problemet, skal du rense pudeholderen med en børste (se billede) eller i opvaskemaskinen. Hvis rengøring ikke løser problemet, kan du købe en ny pudeholder i vores onlinebutik.

    Kalkaflejringer
    Afkalk din SENSEO®-kaffemaskine mindst en gang hver tredje måned for at holde maskinen fri for kalk. Du kan finde detaljerede instruktioner til afkalkning i brugervejledningen eller på vores afkalkningsside

    Hvis ingen af disse trin løser problemet, skal du kontakte os for at få hjælp.
    Rengøring af SENSEO-kaffepude
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.