0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Nogle gange lukker appen ned om natten, og alarmen fungerer ikke korrekt om morgenen. Hvad gør jeg?

    Udgivet den 2016-12-08

    Du kan blive ved med at få glæde af dit Wake-up Light ved at sikre, at du har iOS8, iOS7 eller iOS6 samt den nyeste Philips Wake-up Light-app, version 1.0.11, installeret.

    Geninstaller programmet, hvis problemet fortsætter

    Fjern først appen fra din iPhone/iPod touch ved at holde Wake-up Light-ikonet nede, indtil mærket “x” vises på ikonet. Tryk på mærket “x” og bekræft for at fjerne appen. Geninstaller derefter appen fra App Store.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HF3550/01 .

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.