1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Produkter

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Nogle gange lukker appen ned om natten, og alarmen fungerer ikke korrekt om morgenen. Hvad gør jeg?

    Du kan blive ved med at få glæde af dit Wake-up Light ved at sikre, at du har iOS8, iOS7 eller iOS6 samt den nyeste Philips Wake-up Light-app, version 1.0.11, installeret.

    Geninstaller programmet, hvis problemet fortsætter

    Fjern først appen fra din iPhone/iPod touch ved at holde Wake-up Light-ikonet nede, indtil mærket “x” vises på ikonet. Tryk på mærket “x” og bekræft for at fjerne appen. Geninstaller derefter appen fra App Store.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HF3550/01 .

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.