1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    Produkter

    Wake-up Light

    Betjenes via iPhone-app HF3550/01

    Ofte stillede spørgsmål

    Nogle gange lukker appen ned om natten, og alarmen fungerer ikke korrekt om morgenen. Hvad gør jeg?

    Du kan blive ved med at få glæde af dit Wake-up Light ved at sikre, at du har iOS8, iOS7 eller iOS6 samt den nyeste Philips Wake-up Light-app, version 1.0.11, installeret.

    Geninstaller programmet, hvis problemet fortsætter

    Fjern først appen fra din iPhone/iPod touch ved at holde Wake-up Light-ikonet nede, indtil mærket “x” vises på ikonet. Tryk på mærket “x” og bekræft for at fjerne appen. Geninstaller derefter appen fra App Store.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HF3550/01 .

    Var det ikke det, du ledte efter?

    Fik du svar på dit spørgsmål?

    Hvis ikke, så kontakt os.