Consumer
Produkter
Saeco GranBaristo Avanti Fuldautomatisk espressomaskine

Saeco GranBaristo Avanti Fuldautomatisk espressomaskine

Brygger 18 kaffevarianter, Integreret mælkekande og skummer, Stål/sølv, 5-trins, justerbar møllekværn HD8968/01

Fejlfinding

Jeg kan ikke oprette forbindelse fra min GranBaristo Avanti til appen.

Hvis du ikke kan oprette forbindelse fra din Saeco GranBaristo Avanti til appen, skal du kontrollere følgende på din espressomaskine og tablet/mobilenhed.

Kontrollér maskinen

  1. Hvis du bruger maskinen for første gang: Kontrollér, at du først har udført trinnene i “Brug af maskinen første gang”, før der oprettes Bluetooth-forbindelse
  2. Sørg for, at maskinen er tændt og ikke er i standby. Saeco-logoet vises
  3. Sørg for, at Bluetooth-indstillingen på maskinen er aktiveret. Bluetooth-aktivering ligger som standardindstilling. Indstillingen kan ændres i kaffemaskinens menu
  4. Undersøg, om maskinen er sluttet til en anden tablet. Der kan kun oprettes forbindelse til maskinen fra én tablet ad gangen

Kontrollér din tablet/mobilenhed

  1. Sørg for, at appens nyeste softwareversion er installeret
  2. Sørg for at bruge en enhed, hvorpå appen kan anvendes.
  3. Sørg for, at Bluetooth-indstillingen på tabletten/mobilenheden er aktiveret
  4. Sørg for, at maskinen er inden for rækkevidde. Den maksimale rækkevidde er 5 meter. Luk appen, gå tættere på maskinen, og åbn appen igen
  5. Sørg for, at der ikke er interferens med andre trådløse enheder eller andre elektroniske enheder i nærheden

Hvis du stadig ikke kan få forbindelse, følges nedenstående trin

Nogle gange kan Bluetooth-modulet i maskinen ikke identificeres. Dette kan afhjælpes ved at slukke og tænde for maskinen med mindst 15 sekunders pause imellem. Prøv derefter igen at oprette forbindelse.

  1. Luk appen
  2. Sluk for maskinen
  3. Vent mindst 15 sekunder, og tænd for maskinen igen
  4. Vent, indtil maskinen er klar til brug, og Saeco-logoet vises
  5. Åbn appen igen, og prøv at oprette forbindelse

Hjælper dette heller ikke, fjernes appen fra skrivebordet og geninstalleres.
Når du har geninstalleret appen, skal du igen forsøge at oprette forbindelse.

Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HD8968/01 , HD8977/01 .

Var det ikke det, du ledte efter?

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis ikke, så kontakt os.