0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad betyder indikatorerne eller fejlkoderne på min Philips-luftrenser?

    Udgivet den 23. marts 2023
    Du kan finde ud af, hvad indikatorerne eller fejlkoderne på din Philips-luftrenser betyder, ved at læse vores artikel nedenfor.

    Kode F0 eller FO

    Når F0 eller FO vises på din Philips-luftrenser, skal du rengøre forfilteret og nulstille rengøringstiden. Se nedenfor, hvordan du nulstiller forfilterets rengøringstid på din model:

    AC121x, AC138x
    Efter rengøring af forfilteret skal du trykke på Child Lock-knappen i tre sekunder for at nulstille forfilterets rengøringstid.

    AC272x, AC382x, AC492x
    Efter rengøring af forfilteret eller afkalkning af befugtningsvægen skal du trykke på Timer/Reset-knappen i tre sekunder for at nulstille rengøringstiden for forfilteret eller vægen.

    AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
    Efter rengøring af forfilteret skal du trykke på nulstillingsknappen i tre sekunder for at nulstille forfilterets rengøringstid.

    Hvis F0 (FO) stadig vises efter rengøring og nulstilling af forfiltertimeren, skal du kontakte os via philips.com/contact for at få yderligere hjælp.

    knapper og ikoner

    Andre fejlkoder og indikatorer

    Afhængigt af den Philips-luftrensermodel, du har, kan du se en eller flere af følgende fejlkoder eller indikatorer:
     

    • Kode A: Automatisk tilstand.

    • Kode C: Gastilstand (kun AC3254 og AC3256).

    • Kode L: Børnesikring aktiveret.

    • Kode UL: Børnesikring deaktiveret.

    • KODE AO eller A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Udskift NanoProtect HEPA-filteret, og nulstil filterets levetid i henhold til din models brugervejledning.

    • KODE CO eller C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Udskift NanoProtect AC-filteret, og nulstil filterets levetid i henhold til din models brugervejledning.

    • Kode SL: Sleep-tilstand.

    • Kode 1h: Timertilstand.

    • Kode t: Turbo-tilstand.

    • Kode L1, L2, L3, L4: Gasniveau.

    • Indikator “-”: Lysdæmpningsfunktion er aktiveret.

    • Fejlkode Er: Hall-sensoren fungerer ikke korrekt. Fjern og sæt derefter frontpanelet på igen. Hvis fejlkoden "Er" stadig vises, anbefaler vi, at du kontakter os for at få yderligere hjælp.

    • Fejlkode E1, E2, E3, E4: Apparatet er defekt. Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp. 

    • Fejlkode E6: E6 angiver, at overophedningssikringen blev udløst på enheden. Tag sikket ud af stikkontakten, og kontrollér, om filterpakken er fjernet, og om luftindtaget eller luftudtaget er blokeret. Vent ét minut, sæt stikket i stikkontakten igen og tænd derefter for enheden.  Hvis "E6" stadig vises, er der andre fejl på varmelegemet. Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp. (kun AMF870 og AMF872)


    Hvis løsningerne ovenfor ikke løser problemet, bedes du kontakte os via philips.com/contact for at få yderligere hjælp.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.