Consumer
Produkter
NY
Sonicare FlexCare Platinum Connected Sonisk eltandbørste med app

Sonicare FlexCare Platinum Connected Sonisk eltandbørste med app

Personlig coaching, Smart-tandbørstningssensorer, 3 indstillinger, 3 intensiteter, 2 børstehoveder HX9192/01

Fejlfinding

Jeg kan ikke slutte min tandbørste til Sonicare-appen.

Hvis du ikke kan slutte din Philips Sonicare-tandbørste til Sonicare-appen. Vi er her for at hjælpe. Bare følg disse enkle trin.

Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

Trinvise instruktioner

  1. Slå Bluetooth til på din smartphone
  2. Åbn Philips Sonicare-appen, og gå til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre i appen
  3. Aktivér dit håndtag ved enten at fjerne det fra opladeren eller trykke på funktionsknappen på din tandbørste én gang. I begge tilfælde bør lyset på håndtaget tænde. Appen bør nu automatisk oprette forbindelse til din tandbørste.
  4. Tænd din tandbørste for at bekræfte, at håndtaget er tilsluttet, hvorefter du bør kunne se timeren på skærmen begynde at tælle ned fra 2 minutter. Du kan også åbne appmenuen øverst til venstre og vælge “My Handle” (Mit håndtag). Det pågældende skærmbillede vil enten vise, at Bluetooth er “connected” (tilsluttet) eller “not connected” (ikke tilsluttet).

Virker stadig ikke?

Hvis status er “not connected” (ikke tilsluttet), skal du gå tilbage til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre. På dette tidspunkt vil en fejlfinding vejlede dig i at tilslutte din tandbørste.

Find denne og andre videoer på YouTube.

Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HX9192/01 .

Var det ikke det, du ledte efter?

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis ikke, så kontakt os.