0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke slutte min tandbørste til Sonicare-appen.

    Udgivet den 2019-11-17

    Hvis du ikke kan slutte din Philips Sonicare-tandbørste til Sonicare-appen. Vi er her for at hjælpe. Bare følg disse enkle trin.

    Play Pause
    1. Slå Bluetooth til på din smartphone
    2. Åbn Philips Sonicare-appen, og gå til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre i appen
    3. Aktivér dit håndtag ved enten at fjerne det fra opladeren eller trykke på funktionsknappen på din tandbørste én gang. I begge tilfælde bør lyset på håndtaget tænde. Appen bør nu automatisk oprette forbindelse til din tandbørste.
    4. Tænd din tandbørste for at bekræfte, at håndtaget er tilsluttet, hvorefter du bør kunne se timeren på skærmen begynde at tælle ned fra 2 minutter. Du kan også åbne appmenuen øverst til venstre og vælge “My Handle” (Mit håndtag). Det pågældende skærmbillede vil enten vise, at Bluetooth er “connected” (tilsluttet) eller “not connected” (ikke tilsluttet).

    Hvis status er “not connected” (ikke tilsluttet), skal du gå tilbage til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre. På dette tidspunkt vil en fejlfinding vejlede dig i at tilslutte din tandbørste.

    Find denne og andre videoer på YouTube.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.