1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    • Fri fragt

    Produkter

    HX9192/01 Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected Sonisk eltandbørste med app
    Vær opmærksom på, at dit produkt kan have en anden farve end på dette billede, men supportoplysningerne er de samme
    Vis produkt

    Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected Sonisk eltandbørste med app

    HX9192/01

    Jeg kan ikke slutte min tandbørste til Sonicare-appen.

    Hvis du ikke kan slutte din Philips Sonicare-tandbørste til Sonicare-appen. Vi er her for at hjælpe. Bare følg disse enkle trin.

    Play Pause

    Trinvise instruktioner

    1. Slå Bluetooth til på din smartphone
    2. Åbn Philips Sonicare-appen, og gå til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre i appen
    3. Aktivér dit håndtag ved enten at fjerne det fra opladeren eller trykke på funktionsknappen på din tandbørste én gang. I begge tilfælde bør lyset på håndtaget tænde. Appen bør nu automatisk oprette forbindelse til din tandbørste.
    4. Tænd din tandbørste for at bekræfte, at håndtaget er tilsluttet, hvorefter du bør kunne se timeren på skærmen begynde at tælle ned fra 2 minutter. Du kan også åbne appmenuen øverst til venstre og vælge “My Handle” (Mit håndtag). Det pågældende skærmbillede vil enten vise, at Bluetooth er “connected” (tilsluttet) eller “not connected” (ikke tilsluttet).

    Virker stadig ikke?

    Hvis status er “not connected” (ikke tilsluttet), skal du gå tilbage til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre. På dette tidspunkt vil en fejlfinding vejlede dig i at tilslutte din tandbørste.

    Find denne og andre videoer på YouTube.

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport