0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mit Philips dampstrygejern bliver ikke opvarmet

    Udgivet den 10. november 2023
    Hvis dit Philips-dampstrygejern ikke bliver opvarmet, kan der være flere årsager. Se her, hvordan vi kan hjælpe dig.
    Et lys blinker blåt eller hvidt på dit Philips-dampstrygejern:
    Hvis dit dampstrygejern er tændt, og den blå/hvide strømindikator eller LED-indikatoren på håndtaget blinker, men strygesålen forbliver kold, er dampstrygejernet muligvis i auto-sluk-tilstand.

    Når strygejernet ikke har været brugt i 5-10 minutter, går det i auto-sluk-tilstand. Tryk på tænd/sluk-knappen for at bruge det igen.

    Opvarmningsindikatoren på dit Philips-dampstrygejern:
    Hvis dit dampstrygejern ikke anvendes og er vandret i mere end 30 sekunder eller lodret (på højkant) i mere end otte minutter, slukker det automatisk af sikkerhedshensyn.

    Når dette sker, blinker opvarmningsindikatoren. Bevæg strygejernet for at tænde det, hvorefter det begynder at varme op.


    Intet lys blinker (gælder kun for STH2050):
    Når det håndholdte dampstrygejern bruges i samme tilstand i 12 minutter, stopper det med at fungere automatisk. Tryk på en vilkårlig knap for at få dampstrygejernet til at fungere igen.
    Nedenstående oplysninger gælder ikke for STH2050.
    Sørg for at indstille temperaturen til den ønskede indstilling baseret på det stof, du skal stryge.

    Efter to til tre minutter skal strygesålen være varm.

    Hvis folder er vanskelige at fjerne, er tøjet måske ikke fugtigt nok. Gør tøjet lettere fugtigt, og juster temperaturvælgeren til en højere indstilling.
    Kontrollér netledning, stik og stikkontakt. Sørg for, at alt er korrekt tilsluttet.
    Hvis dit strygejern leveres med dobbelt spændingsindstilling, skal du sikre dig, at det er indstillet i forhold til, hvor du befinder dig (f.eks. 120 V eller 240 V).
    Hvis det er tilfældet, kan der være et internt elektrisk problem med dit strygejern.

    Hvis det er tilfældet, anbefaler vi, at du kontakter os.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.