1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    • Fri fragt

    Produkter

    AC3033/10 Air Purifier 3000i-serien
    Vær opmærksom på, at dit produkt kan have en anden farve end på dette billede, men supportoplysningerne er de samme
    Vis produkt

    Air Purifier 3000i-serien

    AC3033/10

    Min Philips-luftrensers luftkvalitetsringfarve skifter ikke

    Hvis farven på luftkvalitetsringlyset i din Philips-luftrenser forbliver den samme, kan der være flere årsager. Læs mere her.

    Bemærk: Alle billeder, der er vist nedenfor, er udelukkende generiske repræsentationer. Der kan være nogen forskelle mellem bestemte apparater.

    Luftkvalitetssensoren er snavset

    Luftkvalitetssensoren (D) på billedet nedenfor skal være ren og tør, for at luftrenseren fungerer optimalt, og for at ringen kommer med de korrekte angivelser.

    Rengør luftkvalitetssensoren med fugtede vatpinde, og tør den derefter med tørre vatpinde.

    Sensor og filtre i Philips-luftrensere

    Forurenet luft kommer ind i rummet

    Hvis der fortsat kommer forurenet luft ind i rummet, vil den luft, der er blevet renset i luftrenseren, blive erstattet af ny, forurenet luft. Luftrenserens luftkvalitetsringlys skifter derfor ikke.

    Kontroller kvaliteten af luften uden for rummet (dette gøre ved at bruge Air Matters eller en lignende app). Hvis kvaliteten af luften udenfor er dårlig, skal du sørge for at lukke alle vinduer, så den luft, som er renset, ikke bliver forurenet igen.

    Der er nye møbler i rummet

    Nye møbler kan udsende gasser i flere uger. Disse gasser vil blive registreret af luftkvalitetssensoren, og kvalitetsringlyset skifter ikke.

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport