0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-luftrensers luftkvalitetsringfarve skifter ikke

    Udgivet den 04 April 2023

    Hvis farven på luftkvalitetsringlyset i din Philips-luftrenser forbliver den samme, kan der være flere årsager. Læs mere her.

    Bemærk: Alle billeder, der er vist nedenfor, er udelukkende generiske repræsentationer. Der kan være nogen forskelle mellem bestemte apparater.

    Luftkvalitetssensoren (D) på billedet nedenfor skal være ren og tør, for at luftrenseren fungerer optimalt, og for at ringen kommer med de korrekte angivelser.

    Rengør luftkvalitetssensoren med fugtede vatpinde, og tør den derefter med tørre vatpinde.

    Sensor og filtre i Philips-luftrensere

    Hvis der fortsat kommer forurenet luft ind i rummet, vil den luft, der er blevet renset i luftrenseren, blive erstattet af ny, forurenet luft. Luftrenserens luftkvalitetsringlys skifter derfor ikke.

    Kontroller kvaliteten af luften uden for rummet (dette gøre ved at bruge Air Matters eller en lignende app). Hvis kvaliteten af luften udenfor er dårlig, skal du sørge for at lukke alle vinduer, så den luft, som er renset, ikke bliver forurenet igen.

    Nye møbler kan udsende gasser i flere uger. Disse gasser vil blive registreret af luftkvalitetssensoren, og kvalitetsringlyset skifter ikke.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.