0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mit TV har intet billede, hvad skal jeg gøre?

    Udgivet den 2019-10-05
    • Kontroller antenne og kabeltilslutningerne. Sidder de korrekt i TV'ets ANT75Ω-stik?

    • Prøv at køre den automatiske programindstillingsfunktion for at finde alle tilgængelige kanaler

    • Tryk på knappen AV på fjernbetjeningen for at sikre, at det korrekte signal er valgt

    • Hvis du anvender tilbehørsudstyr, skal du sikre dig, at det fungerer ordentligt

    • I PC-tilstand SKAL der være et videosignal, ellers slukkes TV'et

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 42PFL3604H/12 , 19PFL3404/12 , 32PFL3614/12 , 19PFL3404H/12 , 32PFL3404D/12 , 32PFL3404/12 , 22PFL3404H/12 , 26PFL3404D/12 , 26PFL3404/12 , 22PFL3404/12 , 26PFL3404H/12 , 22HFL3330D/10 , BDL3231C/00 , BDL4231CS/00 , BDL4231C/00 , 15PFL4122/10 , 20PFL4122/10 , 19PFL4322/10 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.