1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Mit TV har intet billede, hvad skal jeg gøre?

    Udgivet den 2019-10-05
    • Kontroller antenne og kabeltilslutningerne. Sidder de korrekt i TV'ets ANT75Ω-stik?

    • Prøv at køre den automatiske programindstillingsfunktion for at finde alle tilgængelige kanaler

    • Tryk på knappen AV på fjernbetjeningen for at sikre, at det korrekte signal er valgt

    • Hvis du anvender tilbehørsudstyr, skal du sikre dig, at det fungerer ordentligt

    • I PC-tilstand SKAL der være et videosignal, ellers slukkes TV'et

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 42PFL3604H/12 , 19PFL3404/12 , 32PFL3614/12 , 19PFL3404H/12 , 32PFL3404D/12 , 32PFL3404/12 , 22PFL3404H/12 , 26PFL3404D/12 , 26PFL3404/12 , 22PFL3404/12 , 26PFL3404H/12 , 22HFL3330D/10 , BDL3231C/00 , BDL4231CS/00 , BDL4231C/00 , 15PFL4122/10 , 20PFL4122/10 , 19PFL4322/10 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.