0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvordan nulstiller jeg min Philips SmartPro-robot?

    Udgivet den 29 November 2022

    Hvis du ikke ved, hvordan Philips SmartPro-robotten genstartes eller nulstilles, kan du her finde ud af, om vi kan besvare dine spørgsmål.

    Sådan genstartes Philips SmartPro-robotten

    Du kan nulstille SmartPro-robotten til standardfabriksindstillingerne.
    Bemærk, at når du udfører nulstillingen, bliver alle forbindelser til Philips Air+-appen fjernet.

    Sådan udføres en nulstilling:

    1. Tænd for SmartPro-robotten.
    2. På robottens display skal du holde knappen til valg af rengøringstilstand og Wi-Fi-knappen nede samtidigt i ca. 3 sekunder. Når nulstillingen er gennemført, bipper robotten, og Wi-Fi-statuslysdioden blinker orange.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.