1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    • Fri fragt

    Produkter

    FC8832/01 SmartPro Active Robotstøvsuger
    Vær opmærksom på, at dit produkt kan have en anden farve end på dette billede, men supportoplysningerne er de samme
    Vis produkt

    SmartPro Active Robotstøvsuger

    FC8832/01

    Jeg har forbindelsesproblemer med min Philips SmartPro-robot

    Hvis du ikke kan oprette forbindelse fra SmartPro-appen til Philips SmartPro-robotten, kan det skyldes flere grunde. I de efterfølgende linjer kan du finde ud af, hvordan du løser dette enkelt.

    Opdater til den nyeste version af SmartPro-appen

    Sørg for, at SmartPro-appens nyeste softwareversion er installeret. Opdater appen via Google Play Store eller iOS App Store på din smartphone eller tablet.

    Anbring Philips SmartPro-robotten tæt på Wi-Fi-routeren

    Sørg for, at Philips SmartPro-robotten er tæt på routeren, så den kan modtage et stærkt Wi-Fi-signal.

    Sørg for, at Wi-Fi-netværket er kompatibelt

    Sørg for, at din Wi-Fi-router er tændt og kompatibel. SmartPro-robotten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netværk, hvorimod den ikke er kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netværk.

    Bemærk:

    Du kan altid starte en rengøringscyklus med Philips-robotten uden SmartPro-appen. Tryk på on/off-knappen oven på enheden for at starte en almindelig rengøringscyklus.

    Løste disse trin problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport