0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvorfor er YouTube-app'en ikke længere tilgængelig?

    Udgivet den 2019-03-18

    Situation
    YouTube-app'en lukker ned tilfældigt eller fryser.

    Svar

    YouTube-app'en er installeret forkert eller skal opdateres til en nyere appversion.
    Eftersom Google i april 2015 gik væk fra API v2, understøttes den gamle, forudinstallerede YouTube-app ikke længere. YouTube har i øjeblikket to apps, der understøttes af Android-fjernsyn. “YouTube til Google TV” (til Android TV fra 2014) og “YouTube til Android TV” (til Android TV fra 2015).

    For fortsat at kunne anvende YouTube via fjernsynet skal den nye YouTube-app installeres fra Google Play-butikken på følgende måde:

    1. Afinstaller den inkompatible app

    Hvis “YouTube til Google TV”-app'en er installeret i øjeblikket, skal den afinstalleres fra fjernsynet.
    Den aktuelt installerede app kan findes via Google Play Store:
    ● Vælg knappen til venstre for Google Play-søgefeltet, og tryk på “OK” på fjernbetjeningen for at åbne Google Play-menuen

    ● Vælg “Mine apps” for at få vist listen over installerede apps
    ● Vælg den aktuelt installerede YouTube-app fra listen
    ● Vælg “Afinstaller”, og tryk “OK” på fjernbetjeningen

    2. Opdater den forudinstallerede app

    Så kan Google TV-app'en installeres som følger:
    ● Åbn Google Play Store på TV'et
    ● Søg efter app'en “YouTube til Android TV”

    Bemærk: Hvis den forudinstallerede YouTube-app har været deaktiveret manuelt, skal app'en først genaktiveres. For at gøre dette vælger du den grønne knap “Aktiver” og trykker på “OK” på fjernbetjeningen. Efterfølgende følges trinene nedenfor.

    ● Vælg den hvide knap “Opdater”, og vent til app'en er opdateret

    ● Hvis opdateringen gennemføres, vil det tidligere, forudinstallerede ikon skifte til det nye ikon

    3. Udfør en nulstilling

    • Sluk for fjernsynet
    • Frakobl strømkablet til fjernsynet
    • Vent i mindst ét minut (efter at LED-indikatoren er slukket), inden strømkablet sættes i igen
    • Tænd for fjernsynet igen

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 50PFT5300/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.