1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    • Fri fragt

    Produkter

    FC8832/01 SmartPro Active Robotstøvsuger
    Vær opmærksom på, at dit produkt kan have en anden farve end på dette billede, men supportoplysningerne er de samme
    Vis produkt

    SmartPro Active Robotstøvsuger

    FC8832/01

    Min Philips SmartPro-robot kan ikke oprette forbindelse

    Hvis Philips SmartPro-robottens tilslutning ikke fungerer, eller hvis du ikke kan fuldføre Easy Wi-Fi-processen, findes der måske en nem løsning. Kontroller de mulige årsager og løsninger i følgende afsnit.

    Du har ikke startet Easy Wi-Fi-opsætningen

    Følg vejledningen på skærmen i SmartPro-appen. Tryk på "Kom godt i gang" og derefter på "Tilslut din robot" for at starte Easy Wi-Fi-opsætningen.

    SmartPro-appens Wi-Fi-opsætningsskærmbilleder

    Du har ikke skiftet til "PHILIPS Setup"-netværket

    I trin 3 i Easy Wi-Fi-opsætningen skal du åbne telefonindstillingerne og trykke på Wi-Fi-indstillinger. På listen over netværk skal du trykke på "PHILIPS Setup". Gå derefter tilbage til SmartPro-appen.

    Vælg PHILIPS Setup-skærmbillederne i SmartPro-appen

    Enheden eller smartphonen er uden for Wi-Fi-routerens rækkevidde

    Sørg for, at SmartPro-robotten og din smartphone er inden for rækkevidde af Wi-Fi-routeren, så de kan modtage et stærkt Wi-Fi-signal.

    Enheden er ikke i Wi-Fi-forbindelsestilstand

    Indstil Philips SmartPro-robotten til Wi-Fi-forbindelsestilstand. Tryk langvarigt på Wi-Fi-knappen på robotten, indtil Wi-Fi-ikonet på displayet begynder at blinke orange.

    Placeringen af den orange Wi-Fi-lysdiode i Philips SmartPro-robotten

    Dit Wi-Fi-netværk er ikke kompatibelt med SmartPro-robotten

    Din Philips SmartPro-robot er kun kompatibel med et 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netværk. Enheden er ikke kompatibel med et 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netværk. Hvis du har behov for flere oplysninger om at konfigurere dit Wi-Fi-netværk, skal du kontakte din internetudbyder.

    Firewallindstillinger forhindrer SmartPro-robotten i at oprette forbindelse til Wi-Fi-netværket

    Firewall-indstillingerne kan forhindre, at tilslutning af din Philips SmartPro-robot til dit Wi-Fi-netværk. Dette kan skyldes, at MAC-adressefiltrering er aktiv. Sørg for, at SmartPro-robottens MAC-adresse er føjet til listen over enheder, der kan få adgang til Wi-Fi-netværket.

    MAC-adressen er din enheds unikke id. MAC-adressen er trykt på et klistermærke, som er placeret under robottens opbevaringspose eller under robottens batteri. Hvis du har behov for flere oplysninger om eller hjælp til at konfigurere dit Wi-Fi-netværk, skal du kontakte din internetudbyder.

    Løste disse trin problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport