0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips SmartPro-robot kan ikke finde dockingstation

    Udgivet den 2021-07-04

    Hvis din SmartPro-robotstøvsuger ikke kan finde dockingstationen, kan det skyldes flere ting. Se, hvordan vi kan hjælpe dig.

    Sørg for, at der ikke er forhindringer eller højdeforskelle 80 cm foran, 30 cm til højre for og 100 cm til venstre for dockingstationen.

    Hvis dette ikke er muligt, skal du prøve at finde et andet sted til dockingstationen.

    Philips SmartPro-robotstøvsugeren finder selv dockingstationen

    Robotten skal muligvis bruge op til 20 minutter på at finde vej til dockingstationen. Dette kan ske i et usædvanligt mønster (dette er helt normalt).

    Robotten vender kun tilbage til dockingstationen, hvis den er startet fra den. Hvis du vil have robotten til at vende tilbage til dockingstationen efter en rengøringskørsel, skal den startes fra stationen.

    Løste disse trin problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.