0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips-suppemaskine virker ikke ved tilslutning

    Udgivet den 29 March 2023

    Hvis din Philips-suppemaskine ikke går i gang, kan det have flere årsager. Find her ud af, hvordan du kan afhjælpe problemet.

    Skær ingredienserne ud i mindre stykker, og lad dem tø helt op. Når ingredienserne er for store eller frosne, virker suppemaskinen muligvis ikke.

    Tag nogle af ingredienserne ud, og sørg for at sprede ingredienserne jævnt ud over bunden af kanden. Din suppemaskine virker muligvis ikke tilfredsstillende, hvis MAX-markeringen overskrides.

    Luk låget godt i basisenheden.

    Din suppemaskine holder muligvis op med at fungere, når dette sker. Fjern nogle af ingredienserne, og genstart programmet efter 10 minutter.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.