1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    • Fri fragt

    Produkter

    HR2202/80 Avance Collection SoupMaker
    Vær opmærksom på, at dit produkt kan have en anden farve end på dette billede, men supportoplysningerne er de samme
    Vis produkt

    Avance Collection SoupMaker

    HR2202/80

    Min Philips-suppemaskine virker ikke ved tilslutning

    Hvis din Philips-suppemaskine ikke går i gang, kan det have flere årsager. Find her ud af, hvordan du kan afhjælpe problemet.

    Ingredienserne er for store eller frosne.

    Skær ingredienserne ud i mindre stykker, og lad dem tø helt op. Når ingredienserne er for store eller frosne, virker suppemaskinen muligvis ikke.

    MAX-markeringen i kanden blev overskredet

    Tag nogle af ingredienserne ud, og sørg for at sprede ingredienserne jævnt ud over bunden af kanden. Din suppemaskine virker muligvis ikke tilfredsstillende, hvis MAX-markeringen overskrides.

    Låget er ikke sat godt fast og mister forbindelsen under blendning

    Luk låget godt i basisenheden.

    Varmepladens temperatur er for høj

    Din suppemaskine holder muligvis op med at fungere, når dette sker. Fjern nogle af ingredienserne, og genstart programmet efter 10 minutter.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HR2202/80 , HR2200/80 , HR2201/80 .

    Registrer dit produkt
    Registrer dit produkt

    Hold styr på dit produkts garantidækning

    Kvalificer dig til bonus, gaver og særlige tilbud

    Få nem adgang til produktsupport