0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad gør man, hvis en app ikke virker? [Smart TV]

    Udgivet den 2018-09-06

    Situation

    ● Der opstår problemer med afspilning af video- eller lydindhold, mens appen bruges.
    ● Der vises en sort skærm, når appen er valgt
    ● Appen går ned eller viser en fejlmeddelelse.

    Tjekliste

    Sørg for, at:
    ● Softwaren er opdateret
    ● Appen blev åbnet fra fjernsynets app-platform, der blev ikke anvendt en ekstern smart-enhed
    ● Andre apps fungerer korrekt
    ● En internetforbindelse er korrekt etableret

    Svar

    Følg nedenstående trin, når afspilningen af appens indhold afbrydes eller kører trægt, for at finde årsagen til problemet. Når en fejlmeddelelse vises, skal du gå til sidste afsnit i artiklen nedenfor om fejlmeddelelser.

    Mulighed 1: Ryd internethukommelsen

    Tryk på knappen “Home” (Hjem) på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:
    Opsætning > Netværk eller [Netværksindstillinger] (Network Settings) > [Ryd internethukommelse] (Clear Internet Memory) eller [Ryd apps-hukommelse] (Clear Apps memory)

    Cookie- og søgehistorikken slettes. Der vises ikke en bekræftelse. Kontroller, om videoafspilningen fungerer korrekt.

    eller

    Mulighed 2: Genstart fjernsynet

    1. Tag fjernsynets strømstik ud af stikkontakten.
    2. Frakobl alle enheder fra fjernsynet.
    3. Tilslut strømkablet igen efter mindst to minutter, stadig uden at tilslutte eksterne enheder.
    4. Tænd for fjernsynet fra standby-tilstand vha. tænd/sluk-knappen.
    5. Tilslut om nødvendigt de eksterne enheder igen.

    Mulighed 3: Opdater apphvidlisten

    Du finder vejledning i, hvordan du opdaterer fjernsynets apphvidliste, ved at se nedenstående relaterede artikler og klikke på det ofte stillede spørgsmål “Hvad skal man gøre, hvis en app kan ikke åbnes via SmartTV-kontrolpanelet? (opdatere apphvidliste)”

    Hvis mulighed 1, 2 eller 3 ikke afhjælper problemet, skal du geninstallere fjernsynet:

    Du finder flere oplysninger om, hvordan fjernsynet geninstalleres, i de relaterede artikler nedenfor.

    Fejlmeddelelser
    Appudvikleren kan vise en fejlmeddelelse i appen. Få den viste fejl bekræftet af appudvikleren for yderligere assistance.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 24PFS5863/12 , 49PUS6803/12 , 55PUS6803/12 , 50PFS5803/12 , 50PFS5823/12 , 43PFS5803/12 , 43PFS5823/12 , 32PFS5803/12 , 32PFS5823/12 , 65PUS6503/12 , 65PUS6703/12 , 43PUS6703/12 , 55PUS6703/12 , 55PUS6503/12 , 50PUS6703/12 , 50PUS6503/12 , 43PUS6503/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 49PUT4900/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT5210/12 , 24PHT4000/12 , 40PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 55PFS6909/12 , 48PFS6909/12 , 32PFT4009/12 , 50PFT4009/12 , 40PFT4009/12 , 32PHT4009/12 , 40PUS6809/12 , 58PUS6809/12 , 50PUS6809/12 , 42PFT5209/12 , 55PFT5609/12 , 47PFT5609/12 , 42PFT5609/12 , 50PFT4309/12 , 47PFS7199/12 , 55PFS7509/12 , 55PFT5209/12 , 24PHT5219/12 , 40PFT4309/12 , 40PFT4109/12 , 40PFT4509/12 , 32PFT5509/12 , 65PFS7559/12 , 55PFS7189/12 , 50PFT4319/12 , 48PFS5709/12 , 47PFT5209/12 , 47PFS7109/12 , 42PFS7509/12 , 32PHT4309/12 , 42PFS7109/12 , 32PHT4319/12 , 32PFS5709/12 , 55PFS7199/12 , 48PFS6719/12 , 40PFS5709/12 , 40PFT4319/12 , 55PFS5709/12 , 48PFS6609/12 , 65PFS6659/12 , 47PFT6309/12 , 22PFT4109/12 , 47PFS7189/12 , 55PFS7109/12 , 55PFS6609/12 , 50PFT4509/12 , 47PFT4109/12 , 47PFS7509/12 , 40PFS6719/12 , 40PFS6609/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.