Situation
● Der opstår problemer med afspilning af video- eller lydindhold, mens appen bruges.
● Der vises en sort skærm, når appen er valgt
● Appen går ned eller viser en fejlmeddelelse.
Article Published Date : 2018-09-06
Situation
● Der opstår problemer med afspilning af video- eller lydindhold, mens appen bruges.
● Der vises en sort skærm, når appen er valgt
● Appen går ned eller viser en fejlmeddelelse.
Sørg for, at:
● Softwaren er opdateret
● Appen blev åbnet fra fjernsynets app-platform, der blev ikke anvendt en ekstern smart-enhed
● Andre apps fungerer korrekt
● En internetforbindelse er korrekt etableret
Følg nedenstående trin, når afspilningen af appens indhold afbrydes eller kører trægt, for at finde årsagen til problemet. Når en fejlmeddelelse vises, skal du gå til sidste afsnit i artiklen nedenfor om fejlmeddelelser.
Tryk på knappen “Home” (Hjem) på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:
Opsætning > Netværk eller [Netværksindstillinger] (Network Settings) > [Ryd internethukommelse] (Clear Internet Memory) eller [Ryd apps-hukommelse] (Clear Apps memory)
Cookie- og søgehistorikken slettes. Der vises ikke en bekræftelse. Kontroller, om videoafspilningen fungerer korrekt.
eller
Du finder vejledning i, hvordan du opdaterer fjernsynets apphvidliste, ved at se nedenstående relaterede artikler og klikke på det ofte stillede spørgsmål “Hvad skal man gøre, hvis en app kan ikke åbnes via SmartTV-kontrolpanelet? (opdatere apphvidliste)”
Du finder flere oplysninger om, hvordan fjernsynet geninstalleres, i de relaterede artikler nedenfor.
Fejlmeddelelser
Appudvikleren kan vise en fejlmeddelelse i appen. Få den viste fejl bekræftet af appudvikleren for yderligere assistance.