0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad hvis der ikke kommer lyd fra TV'ets højttalere?

    Udgivet den 2019-02-25

    Situation

    Der kommer ingen lyd fra fjernsynets højttalere, når du ser en kanal på TV'et.

    Tjekliste

    Sørg for, at:

    • Fjernsynets software er opdateret

    • Fjernsynets lydstyrke er ikke slået fra og indstillet til mindst 20

    • Lydudgangen er ikke indstillet til et eksternt lydsystem

    Svar

    Du kan få afspillet lyden fra fjernsynets højttalere ved at følge disse trin:

    1. Kontroller andre medier

    Prøv at lytte til TV'et, mens du ser forskelligt kildemateriale, f.eks. når du ser en Blu-ray-disk, en DVD, TV-kanaler, et klip på YouTube-app'en eller HD-demoklippet.

    2. Fjernsynshøjttalere er aktive

    Sørg for, at fjernsynshøjttalerne er valgt i menuen Lyd (Sound).

    Tryk på knappen “Home” på fjernbetjeningen, og vælg:

    [Opsætning/hurtigindstillinger] (Setup/quick settings) > Lyd > Avanceret > [Tv-højttalere] (TV speakers) > Til, og tryk på “OK”.

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    Højttalere > Til og trykke på “OK”.

    3. TV-lokalitet

    Kontroller, at den korrekte placering af TV'et er valgt.

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    Opsætning > [Fjernsynsindstillinger] (Television settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [TV-placering] (TV placement) > [På en holder] (On a stand), og tryk på “OK”.

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    [Alle indstillinger] (All Settings) > [Generelle indstillinger] (General Settings) > [TV-placering] (TV placement) > [På en holder] (On a stand) og trykke på “OK”.

    4. Genstart

    • Tag strømstikket ud af stikkontakten.

    • Frakobl alle enheder fra fjernsynet.

    • Tilslut strømkablet igen efter mindst to minutter, stadig uden tilsluttede enheder.

    • Tænd for fjernsynet fra standbytilstand med tænd/sluk-knappen.

    • Tilslut om nødvendigt de eksterne enheder igen.

    5. HD-demoklip

    Afspil HD-demoklippet for at undersøge, om TV-højttaleren kan afspille lyd, når der ikke er sluttet nogen enheder til TV'et. HD-demoklip er et kort filmklip, der er gemt på TV'et. Sådan får du det vist:

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    Opsætning > [Se demoer] (Watch demos) > [HD-demoklip] (HD demo clip) > Start *

    • Bemærk: På nogle fjernsyn er [Se demoer] (Watch demos) placeret på anden side i Opsætning

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Home” på fjernbetjeningen og i afsnittet Apps vælge [Afspil en demo] (Demo me)

    Bemærk: Nogle fjernsyn har ikke et HD-demoklip i menuen Se demoer (Watch Demos). Hvis det er tilfældet, skal du springe trin 5 over og fortsætte med trin 6.

    Hvis lyden kan høres, når du afspiller HD-demoklippet:

    Kontakt producenten af den eksterne enhed eller kanaludbyderen, hvis det er relevant. Nogle trin, de muligvis vil anbefale, er:

    • Ændring af lydstyrken på tilsluttede enheder, hvis det er relevant

    • Tilslutning af enheden til en anden port i fjernsynet (f.eks. HDMI, SCART)

    • Kontrol af kablerne fra den tilsluttede enhed til fjernsynet

    6. Nulstilling af tv'et til fabriksindstillingerne

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til TV'et, og vælg følgende afhængigt af TV-model:

    Opsætning > TV > Nulstil

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory Settings)

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory Settings)

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory Settings) > Nulstil

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    [Alle indstillinger] (All settings) > [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory settings) og trykke på “OK”.

    Bemærk: Denne indstilling er ofte den sidste i menuen. Hvis den ikke er synlig, skal du rulle ned.

    7. Geninstaller TV'et

    Du kan geninstallere alle fjernsynets funktioner ved at trykke på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet og vælge én af følgende funktioner afhængigt af TV-model:

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [Reinstall TV] (Geninstaller TV)

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Geninstaller TV] (Reinstall TV)

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    [Alle indstillinger] (All settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [Geninstaller TV] (Reinstall TV)

    8. Kontakt Philips' dedikerede team af fjernsynssupportmedarbejdere

    Hvis ovenstående trin ikke har den ønskede virkning, kan du kontakte fjernsynssupportmedarbejderne

    9. Lydscenekabler

    Dette trin gælder kun for TV-serierne 8xx6 og 9xx6 fra 2011 og TV-serierne 7xx7, 8xx7 og 9xx7 fra 2012

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHT4112/12 , 55PUS6272/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFT4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 43PUS6031/12 , 55PUS6031/12 , 49PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 43PUT6101/12 , 24PFK5211/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 65PUS6521/12 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 49PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.