• Betal med Klarna

  • 30 dages returret

  • Gratis forsendelse fra 250 KR

0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad hvis der ikke kommer lyd fra TV'ets højttalere?

    Udgivet den 2019-02-25

    Situation

    Der kommer ingen lyd fra fjernsynets højttalere, når du ser en kanal på TV'et.

    Tjekliste

    Sørg for, at:

    • Fjernsynets software er opdateret

    • Fjernsynets lydstyrke er ikke slået fra og indstillet til mindst 20

    • Lydudgangen er ikke indstillet til et eksternt lydsystem

    Svar

    Du kan få afspillet lyden fra fjernsynets højttalere ved at følge disse trin:

    1. Kontroller andre medier

    Prøv at lytte til TV'et, mens du ser forskelligt kildemateriale, f.eks. når du ser en Blu-ray-disk, en DVD, TV-kanaler, et klip på YouTube-app'en eller HD-demoklippet.

    2. Fjernsynshøjttalere er aktive

    Sørg for, at fjernsynshøjttalerne er valgt i menuen Lyd (Sound).

    Tryk på knappen “Home” på fjernbetjeningen, og vælg:

    [Opsætning/hurtigindstillinger] (Setup/quick settings) > Lyd > Avanceret > [Tv-højttalere] (TV speakers) > Til, og tryk på “OK”.

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    Højttalere > Til og trykke på “OK”.

    3. TV-lokalitet

    Kontroller, at den korrekte placering af TV'et er valgt.

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    Opsætning > [Fjernsynsindstillinger] (Television settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [TV-placering] (TV placement) > [På en holder] (On a stand), og tryk på “OK”.

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    [Alle indstillinger] (All Settings) > [Generelle indstillinger] (General Settings) > [TV-placering] (TV placement) > [På en holder] (On a stand) og trykke på “OK”.

    4. Genstart

    • Tag strømstikket ud af stikkontakten.

    • Frakobl alle enheder fra fjernsynet.

    • Tilslut strømkablet igen efter mindst to minutter, stadig uden tilsluttede enheder.

    • Tænd for fjernsynet fra standbytilstand med tænd/sluk-knappen.

    • Tilslut om nødvendigt de eksterne enheder igen.

    5. HD-demoklip

    Afspil HD-demoklippet for at undersøge, om TV-højttaleren kan afspille lyd, når der ikke er sluttet nogen enheder til TV'et. HD-demoklip er et kort filmklip, der er gemt på TV'et. Sådan får du det vist:

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    Opsætning > [Se demoer] (Watch demos) > [HD-demoklip] (HD demo clip) > Start *

    • Bemærk: På nogle fjernsyn er [Se demoer] (Watch demos) placeret på anden side i Opsætning

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Home” på fjernbetjeningen og i afsnittet Apps vælge [Afspil en demo] (Demo me)

    Bemærk: Nogle fjernsyn har ikke et HD-demoklip i menuen Se demoer (Watch Demos). Hvis det er tilfældet, skal du springe trin 5 over og fortsætte med trin 6.

    Hvis lyden kan høres, når du afspiller HD-demoklippet:

    Kontakt producenten af den eksterne enhed eller kanaludbyderen, hvis det er relevant. Nogle trin, de muligvis vil anbefale, er:

    • Ændring af lydstyrken på tilsluttede enheder, hvis det er relevant

    • Tilslutning af enheden til en anden port i fjernsynet (f.eks. HDMI, SCART)

    • Kontrol af kablerne fra den tilsluttede enhed til fjernsynet

    6. Nulstilling af tv'et til fabriksindstillingerne

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til TV'et, og vælg følgende afhængigt af TV-model:

    Opsætning > TV > Nulstil

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory Settings)

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory Settings)

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory Settings) > Nulstil

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    [Alle indstillinger] (All settings) > [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Fabriksindstillinger] (Factory settings) og trykke på “OK”.

    Bemærk: Denne indstilling er ofte den sidste i menuen. Hvis den ikke er synlig, skal du rulle ned.

    7. Geninstaller TV'et

    Du kan geninstallere alle fjernsynets funktioner ved at trykke på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet og vælge én af følgende funktioner afhængigt af TV-model:

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [Reinstall TV] (Geninstaller TV)

    Opsætning > [TV-indstillinger] (TV settings) > [Geninstaller TV] (Reinstall TV)

    Eller

    På Android-fjernsyn skal du trykke på knappen “Settings” på fjernbetjeningen og vælge:

    [Alle indstillinger] (All settings) > [Generelle indstillinger] (General settings) > [Geninstaller TV] (Reinstall TV)

    8. Kontakt Philips' dedikerede team af fjernsynssupportmedarbejdere

    Hvis ovenstående trin ikke har den ønskede virkning, kan du kontakte fjernsynssupportmedarbejderne

    9. Lydscenekabler

    Dette trin gælder kun for TV-serierne 8xx6 og 9xx6 fra 2011 og TV-serierne 7xx7, 8xx7 og 9xx7 fra 2012

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHT4112/12 , 55PUS6272/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFT4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 43PUS6031/12 , 55PUS6031/12 , 49PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 43PUT6101/12 , 24PFK5211/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 65PUS6521/12 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 49PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.