0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad hvis TV'ets netværksindstillinger forsvinder, når det slukkes?

    Udgivet den 2019-02-25

    Situation

    Der opstår én af følgende situationer:

    ● Når fjernsynet er tændt, forsvinder de tidligere valgte Wi-Fi-internetindstillinger i fjernsynet. Fjernsynet viser netværksinstallationsvinduet på skærmen, hvor dataene kan indtastes igen.

    ● Når fjernsynet scanner efter routere under Wi-Fi-installationen, kan det ikke finde nogen routere.

    Tjekliste

    Sørg for, at:

    ● Softwaren er opdateret

    ● Fjernsynet er startet helt op, inden der opnås adgang til Smart TV-platformen. Vent altid 5 minutter, efter fjernsynet er tændt, inden der forsøges at få adgang til netværket.

    Svar

    Hvis fjernsynet ikke opnår adgang til internettet automatisk via en trådløs forbindelse, efter forbindelsen tidligere er blevet installeret, følges nedenstående trin:

    1. Tænd og sluk for fjernsynet

    • Sluk for fjernsynet

    • Tag strømkablet ud af stikkontakten

    • Vent i mindst ét minut (efter at LED-indikatoren er slukket), inden strømkablet sættes i igen

    • Tænd for fjernsynet igen

    Åbn Smart TV-miljøet, og få bekræftet, om internetforbindelsen er genoprettet.

    2. Nulstil routeren

    Nulstil routeren ved at følge routerproducentens anvisninger. Kontroller, om problemet fortsætter.

    3. Kontroller netværksindstillingerne på fjernsynet

    Tryk på knappen “Home” eller “Settings” på fjernsynets fjernbetjening, og vælg:

    Indstillinger > [Netværksindstillinger] (Network settings) > [Se netværksindstillinger] (View network settings)
    eller
    [Trådløs og netværk] (Wireless and Networks) > [Vis netværksindstillinger] (View network settings)

    Følgende indstillinger kan kontrolleres i denne menu:

    • [Netværkstilstand] (Network mode): Denne bør indstilles til [DHCP/auto IP]

    Denne indstilling sikrer, at fjernsynet automatisk opdaterer forbindelsen, hvis routeren skifter IP-adresse for fjernsynet

    4. Kontroller routerens sikkerhedsfunktioner

    Routerens sikkerhedsindstillinger kan forhindre fjernsynet i at oprette en forbindelse. Kontroller følgende indstillinger:

    • Internetporte 80 og 443 skal være åbne

    • Kontroller routerindstillingerne for funktionen “skjul/usynlig SSID”. Denne funktion deaktiveres

    Bemærk: Alle routere er forskellige. Få flere oplysninger om, hvordan disse indstillinger ændres, i manualen eller ved at kontakte routerproducenten

    5. Test en anden forbindelse

    For at få bekræftet, om indstillingerne er forsvundet, når en Wi-Fi-forbindelse anvendes direkte med routeren eller med alle internetforbindelser, forsøges følgende:

    • Opret et hotspotnetværk på en smartenhed
    • Forbind router og fjernsyn med et Ethernet-kabel

    Hvis fjernsynet ikke gemmer dataene for internetforbindelsen, kontaktes Philips TV Support.

    Gå til Philips TV-supportwebstedet for at få yderligere oplysninger.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHT4112/12 , 55PUS6272/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 49PFS5301/12 , 43PFT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFT4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 43PUS6031/12 , 55PUS6031/12 , 49PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 43PUT6101/12 , 24PFK5211/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 65PUS6521/12 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 49PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.