0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad hvis en fejl på Philips-fjernsynet indikerer, at en Android-app/Google Play-butik ikke længere virker?

    Udgivet den 2018-01-04

    Situation

    Fjernsynets Android-menu viser en meddelelse om, at en app er stoppet.
    Derudover kan der ske et af følgende:

    • Appen kan ikke åbnes.

    • Det er ikke muligt at installere eller opdatere appen via Google Play-butikken.

    Svar

    Fjernsyn med Android-styresystem anvender Google Play™-butikken til at få adgang til apps, spil og andre Google-tjenester. Hvis der vises en fejlmeddelelse fra en bestemt app, som ikke fungerer korrekt, skal du gøre følgende for at genoprette dens funktionalitet:

    1. Deaktiver app'en (ikke tilgængelig for kritiske system-apps)

    ● Tryk på knappen “Home” på fjernsynets fjernbetjening for at åbne startmenuen.
    ● Vælg Indstillinger / [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Android-indstillinger] (Android Settings) > Apps.
    ● Markér appen som fejlmeddelelsen berører, og tryk på “OK”.

    ● Vælg Deaktiver eller Afinstaller, og tryk på “OK” igen.

    2. Ryd app-data

    ● Tryk på knappen “Home” på fjernsynets fjernbetjening for at åbne startmenuen.
    ● Vælg Indstillinger / [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Android-indstillinger] (Android Settings) > Apps.
    ● Markér appen som fejlmeddelelsen berører, og tryk på “OK”.

    ● Vælg [Slet data] (Clear Data), og tryk på “OK” igen.

    3. Genaktiver app'en (hvis trin 1 ikke lykkedes, fortsættes til næste trin)

    ● Tryk på knappen “Home” på fjernsynets fjernbetjening for at åbne startmenuen.
    ● Vælg Indstillinger / [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Android-indstillinger] (Android Settings) > Apps.
    ● Markér appen som fejlmeddelelsen berører, og tryk på “OK”.

    ● Vælg Aktiver eller Installer, og tryk på “OK” igen.

    4. Ryd internethukommelsen

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    Opsætning > Netværk / [Netværksindstillinger] (Network Settings) > [Ryd internethukommelse] (Clear Internet Memory) / [Ryd apps-hukommelse] (Clear Apps memory)
    Eller
    [Trådløs og netværk] (Wireless and Networks) > [Kabelforbundet eller Wi-Fi] (Wired eller Wi-Fi) > [Ryd internethukommelse] (Clear Internet Memory)

    Bemærk: “Google Play Services”, “Google Play Store” og “Google Services Framework” er apps, som kører i baggrunden som en ramme for Android-platformen.

    Hvis fejlmeddelelsen stadig vises, skal du gentage trin 1, 2 og 3 for disse apps. Hvis problemet ikke kan afhjælpes, skal du henvende dig til Google Play Store eller til appudvikleren, da disse apps er downloadet fra tredjeparter.

    Bemærk: For at kunne håndtere denne form for adfærdsproblemer, anbefales det at aktivere statistikfunktionen i fjernsynets indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger. Tryk på knappen “Options” på fjernbetjeningen, mens du er i app-galleriet, og markér den anden firkant [Statistik, der hjælper os med at forbedre Smart TV-servicen] (Statistics to help us improve the Smart TV service) for at åbne indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 42PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 49PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 42HFL7108D/12 , 47HFL7108D/12 , 42HFL7008D/12 , 47HFL7008D/12 , 42PFL6158S/12 , 60PFL6008S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6158S/12 , 47PFL7108S/12 , 47PFL7008S/12 , 47PFL6678S/12 , 47PFL6188S/12 , 42PFL7008S/12 , 42PFL6678S/12 , 42PFL6188S/12 , 42PFL6008S/12 , 47PFL6008S/12 , 47PFL6158S/12 , 55PFL6008S/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.