0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvordan kan jeg forbinde min telefon med Philips SmartSleep Sleep & Wake-Up Light?

    Udgivet den 2021-12-15
    Følg vores enkle vejledning herunder for at finde ud af, hvordan du forbinder din telefon med Wake-Up Light.

    Forbind Wake-up Light med din telefon

    Følg nedenstående trin for at forbinde Wake-Up Light med din telefon for første gang: 

    1.    Download Philips SleepMapper-appen fra Google Play eller App Store på din smartphone. Denne app er kompatibel med Android 7 og nyere samt iOS 12.0 og nyere. Hvis du ikke kan finde appen på din telefon, betyder det, at den Android- eller iOS-version, du bruger, ikke understøttes af denne app, eller at appen ikke er tilgængelig i dit land. Appen er heller ikke tilgængelig til Windows-telefoner endnu. Den er ikke blevet udviklet eller testet til brug på tablets.
    2.    Tænd for Sleep & Wake-Up Light, hvorefter du vil se en opsætningsguide på lampen.
    3.    Vælg det sprog, der skal vises på lampen.
    4.    Åbn nu Philips SleepMapper-appen på din telefon, og følg vejledningen på appen for at forbinde den til Wake-up Light.

    Du behøver kun at udføre ovenstående trin, første gang du forbinder dit Wake-Up Light til dit Wi-Fi-hjemmenetværk. Denne proces tager ca. 5-10 minutter.

    Hvis du allerede bruger Wake-Up Light uden en internetforbindelse og ønsker at forbinde den med Philips SleepMapper-appen nu, skal du følge trinene nedenfor.

    1.    Åbn indstillingsmenuen, og hold Wi-Fi-ikonet på Wake-Up Light nede i 8 sekunder. Du kan nu se et ikon for adgangspunkttilstand (Billede 1) på din enhed.
    2.    Åbn Philips SleepMapper-appen på din smartphone, og følg vejledningen for at forbinde den med Wake-Up Light. 

    Bemærk: Vejledningen skal også følges, hvis du ændrer dit Wi-Fi-hjemmenetværk eller adgangskoden til det.
    Bemærk: Wake-Up Light kan kun oprette forbindelse via Wi-Fi. Andre tilslutningsmuligheder, som f.eks. Bluetooth, er ikke tilgængelige.  
     
    Philips adgangspunkt

    Forbind Wake-up Light med en ny telefon

    Hvis Wake-Up Light allerede er forbundet med SleepMapper-appen, og du har fået en ny telefon, skal du gennemføre følgende trin for at forbinde dem.

    1.    Fjern Wake-up Light fra din gamle telefon ved at gå til fanen "Mere" i appen, og tryk på "Glem enhed". 
    2.    Installer appen på din nye smartphone.
    3.    Følg vedledningen i appen for at fuldføre opsætningen.

    Bemærk: Hvis du ikke længere har din gamle telefon, skal du nulstille Wake-up Light.  Du kan nulstille Wake-up Light ved at prikke til nulstillingsknappen bag på enheden med en nål. Følg instruktionerne 2 og 3 ovenfor for at fuldføre opsætningen.   

    Kan jeg forbinde flere end én Wake-Up Light med min telefon?

    Du kan kun forbinde én Wake-Up Light til én telefon. Hvis du har flere lamper i huset, kan du forbinde dem til forskellige telefoner.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HF3672/01 .

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.