0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Et advarselslys på Philips-espressomaskinen slukker ikke

    Udgivet den 16. juni 2023
    Hvis din Philips-espressomaskine viser et advarselslys, og det ikke slukkes, skal du se nedenstående billede for at finde en løsning.
    Hvis denne advarselslampe er tændt, betyder det, at vandtanken er ved at være tom, eller at vandtanken ikke er på plads. 

    Fjern vandtanken, og fyld den til MAX med vand for at løse dette problem. Sørg for, at vandtanken skubbes langt nok tilbage i maskinen, indtil lampen slukkes.
    Hvis denne advarselslampe er tændt, betyder det, at kaffegrumsbeholderen er fuld og skal tømmes. 

    Sørg for, at maskinen er tændt under tømning af kaffegrumsbeholderen for at løse dette problem. Fjern drypbakken, og tøm kaffegrumsbeholderen. Sæt alt tilbage i maskinen.
    Hvis denne advarselslampe er tændt, betyder det enten, at kaffegrumsbeholderen/drypbakken ikke er placeret korrekt, eller at lågen er åben. 

    Sæt kaffegrumsbeholderen og drypbakken tilbage, og sørg for, at de er i den korrekte position for at løse dette problem. Fjern vandtanken, og sørg for, at lågen er lukket.
    Hvis denne advarselslampe er tændt, betyder det, at bryggeenheden ikke er sat korrekt på plads, eller at den er blokeret. 

    Du kan løse det ved følge trinene nedenfor:

    1. Sluk helt for maskinen
    2. Fjern vandtanken, og åbn lågen
    3. Fjern bryggeenheden, og skyl den med vand under vandhanen. Sæt den tilbage i maskinen, indtil den klikker på plads
    4. Luk lågen, og sæt vandtanken tilbage på plads 
    5. Tænd for maskinen igen 

    Bemærk: Hvis du fandt tørt kaffepulver i kaffegrumsbeholderen, blev bryggeenheden overfyldt med formalet kaffe og hældte det ud. Når du bruger formalet kaffe, skal du bruge én strøget fuld kaffeske med formalet kaffe.
    Hvis denne advarselslampe er tændt, betyder det, at der er fanget en smule luft inde i maskinen. Følg nedenstående trin for at frigøre luften fra maskinen:

    1. Fyld vandtanken med vand
    2. Sæt en kop under Classic-mælkeskummeren, og tryk på den blinkende start/stop-knap. Bemærk, at maskinen begynder at hælde varmt vand ud for at slippe af med luften i maskinen.  

    Hvis dette ikke løser problemet, skal du følge nedenstående trin: 

    1. Sluk for maskinen
    2. Tøm vandtanken, og fjern AquaClean-filteret fra vandtanken (hvis det er sat i)
    3. Fyld den med rent vand, og sæt den tilbage
    4. Tænd for maskinen igen, og lad den varme op
    5. Vælg varmt vand, og lad 2-3 kopper varmt vand løbe ud
    6. Hvis dette virker, skal du sætte AquaClean-filteret tilbage og lade 2-3 kopper varmt vand løbe ud

    Hvis denne advarselslampe blinker orange, betyder det, at AquaClean-vandfilteret skal isættes/udskiftes og aktiveres. Lyset bliver blåt efter installation, og når det fungerer korrekt. 

     

    Se brugervejledningen eller vores videovejledning herunder for mere detaljeret trinvis vejledning i, hvordan du afkalker maskinen.

    Hvis denne advarselslampe er tændt, betyder det, at det er tid til at afkalke maskinen. 

    Se brugervejledningen eller vores videovejledning herunder for mere detaljeret trinvis vejledning i, hvordan du afkalker maskinen.
    Hvis alle advarselslamper blinker, betyder det, at det er tid til at nulstille din maskine. Følg trinene herunder for at gøre det:

    1. Sluk for maskinen, og tag stikket ud af stikkontakten 
    2. Fjern AquaClean-vandfilteret fra vandtanken (hvis sat på)
    3. Fyld vandtanken med vand, og sæt den tilbage
    4. Åbn låget til beholderen til formalet kaffe, og kontroller, om den er tilstoppet med kaffepulver. Rengør den med enden af kaffeskeens håndtag, hvis du ser en blokering 
    5. Sæt maskinen tilbage i kontakten, og tænd den igen 
    6. Vælg varmt vand, og lad 2-3 kopper varmt vand løbe ud

    Bemærk: Hvis lamperne bliver ved med at blinke, kan maskinen blive overophedet. Sluk for maskinen, vent 30 minutter, og tænd igen. Hvis lamperne stadig blinker, skal du kontakte dit lokale kundecenter.

    Wi-Fi-indikatoren er slukket
    - Kaffemaskinen er ikke tilsluttet dit Wi-Fi-hjemmenetværk (der er ikke foretaget indledende Wi-Fi-opsætning).
    - Maskinens Wi-Fi-forbindelse er slået fra.
    - Wi-Fi-hjemmenetværket fungerer ikke korrekt.
    - Forbindelsen til dit Wi-Fi-hjemmenetværk er blevet afbrudt, f.eks. fordi routeren er udskiftet, eller fordi netværksnavnet eller adgangskoden er blevet ændret.
    - Afstanden mellem kaffemaskinen og routeren er for stor.

    Wi-Fi-indikatoren er tændt
    - Wi-Fi-opsætningen er udført, og kaffemaskinen er tilsluttet Wi-Fi-hjemmenetværket.

    Wi-Fi-indikatoren bliver ved med at lyse, når jeg har slukket for maskinen
    - For at kunne modtage opdateringer skal Wi-Fi-modulet være tilgængeligt, og derfor forbliver Wi-Fi-indikatoren tændt.

    Wi-Fi-indikatoren blinker
    - Kaffemaskinen er i opsætningstilstand under Wi-Fi-opsætningen. Knapperne på kaffemaskinen er inaktive.
    - Hvis maskinen allerede var tilsluttet, betyder det blinkende lys, at kaffemaskinen er i gang med at oprette forbindelse til Wi-Fi-hjemmenetværket igen.
    - Hvis maskinen er tilsluttet Wi-Fi-netværket, betyder det langsomt blinkende lys, at kaffemaskinen opdaterer firmwaren. Denne opdatering kan tage flere minutter, og i denne periode kan kaffemaskinen ikke bruges.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.