0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Kan jeg slukke for Wi-Fi-funktionen på min Philips-luftrenser og -luftfugter?

    Udgivet den 19. december 2023
    Wi-Fi er en vigtig funktion i din Philips-luftrenser og -luftfugter, og derfor kan den ikke slukkes manuelt. Læs vores artikel for at få flere oplysninger.
     

    Wi-Fi slukker automatisk

    Wi-Fi-funktionen slukkes automatisk, hvis din Philips-luftrenser og -luftfugter ikke er tilsluttet inden for 15 minutter efter, at enheden er blevet tændt, når du har sat kablet i første gang. Denne proces gentages, hver gang du tager enheden ud af en stikkontakt og sætter den i en stikkontakt igen, eller når strømmen genoprettes efter et strømsvigt..
    For AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737 og AC3680 vil Wi-Fi-funktionen ikke være aktiveret, når den er blevet slukket automatisk under første ibrugtagning efter gentilslutning eller genoprettelse efter et strømsvigt Aktivér Wi-Fi-funktionen i henhold til brugervejledningen til din model, hvis du vil parre enheden med appen.
    Bemærk: Vi anbefaler, at du parrer din Philips-luftrenser og -luftfugter med appen for at få en bedre interaktiv oplevelse og adgang til en række funktioner.
     
    Hvis ovenstående trin ikke løser problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: AC0850/11 , AMF765/10 , AMF870/15 , AC3039/10R1 , AC2939/10R1 , AC1715/10 , AC1715/11 , AC3021/10 , AC4231/10 , AC3036/10R1 , AC2939/10 , AC3033/10 , AC3039/10 , AC4236/10 , AC3033/10R1 , AC4236/10R1 , AC2729/10 , AC2729/10R1 , AC2889/10 , AC3829/10 , AC1214/10 , AC3036/10 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.