1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Produkter

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Jeg kan ikke slutte min tandbørste til Sonicare-appen.

    Hvis du ikke kan slutte din Philips Sonicare-tandbørste til Sonicare-appen. Vi er her for at hjælpe. Bare følg disse enkle trin.

    Play Pause

    Trinvise instruktioner

    1. Slå Bluetooth til på din smartphone
    2. Åbn Philips Sonicare-appen, og gå til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre i appen
    3. Aktivér dit håndtag ved enten at fjerne det fra opladeren eller trykke på funktionsknappen på din tandbørste én gang. I begge tilfælde bør lyset på håndtaget tænde. Appen bør nu automatisk oprette forbindelse til din tandbørste.
    4. Tænd din tandbørste for at bekræfte, at håndtaget er tilsluttet, hvorefter du bør kunne se timeren på skærmen begynde at tælle ned fra 2 minutter. Du kan også åbne appmenuen øverst til venstre og vælge “My Handle” (Mit håndtag). Det pågældende skærmbillede vil enten vise, at Bluetooth er “connected” (tilsluttet) eller “not connected” (ikke tilsluttet).

    Virker stadig ikke?

    Hvis status er “not connected” (ikke tilsluttet), skal du gå tilbage til fanen “Brush” (Børst) nederst til venstre. På dette tidspunkt vil en fejlfinding vejlede dig i at tilslutte din tandbørste.

    Find denne og andre videoer på YouTube.