1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Min Philips NutriU-app lukkede eller gik ned

    Opdateret den 2022-04-13
    Hvis du ofte oplever, at din NutriU-app går ned, kan du prøve følgende muligheder en efter en:  
    1. Luk og genstart NutriU-appen.  
    2. Sørg for, at du har installeret den seneste version af NutriU-appen. Søg efter opdateringer i App Store.  
    3. Genstart din telefon.
    4. Tøm cachen på din telefon (Indstillinger/NutriU/Tøm cache)
    5. Som en sidste mulighed kan du fjerne og geninstallere NutriU-appen.

    Hvis intet af ovenstående virkede, skal du kontakte din lokale Philips-kundesupport.
     

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.