0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke slutte min Philips SmartSleep Sleep & Wake-Up Light til Wi-Fi

    Udgivet den 2021-11-18
    Hvis du har problemer med at slutte din Wake-Up Light til Wi-Fi-hjemmenetværket, kan du se mulige årsager til dette her, og hvordan du nemt kan afhjælpe dem selv.
    Hvis du ser et blinkende ikon for adgangspunkttilstand på din Wake-Up Light, kan din Wi-Fi-adgangskode være forkert. Prøv at genindtaste Wi-Fi-adgangskoden og se, om forbindelsen fungerer med morgenvækningslampen.
    Philips adgangspunkt
    For at konfigurere din Wake-Up Light skal du have en Wi-Fi-router med en båndbredde på 2,4 GHz. Lampen kan ikke oprette forbindelse til et 5 GHz-netværk.

    Vi anbefaler, at du midlertidigt slukker for 5 GHz-netværket for at tilslutte din Wake-Up Light til 2,4 GHz-netværket. Når opsætningen er fuldført, kan du bruge en større båndbredde, f.eks. 5 GHz.

    Indstillingerne på din router skal muligvis justeres, så sørg for, at routeren giver nye enheder adgang til netværket. Kontroller også indstillingerne for dit Wi-Fi-hjemmenetværk på routeren. Det er muligt, at UPnP (Universal Plug and Play) ikke er aktiveret på din router. Aktiver denne indstilling på din router. 

    Bemærk: Vi anbefaler, at enheden ikke tilsluttes et gæstenetværk 
     
    Prøv at flytte din Wake-up Light og telefon tættere på Wi-Fi-routeren og genetabler forbindelsen.

    Note: SleepMapper-appen og Wake-Up Light kan kun kommunikere med hinanden, når de er sluttet til samme Wi-Fi-netværk. Hvis din telefon er tilsluttet et 4G-netværk, kan du ikke synkronisere den med din Wake-Up Light.

    Hvis du har forsøgt ovenstående anbefaling, men stadig ikke kan forbinde din Wake-Up Light med et Wi-Fi-netværk, er du velkommen til at kontakte os for yderligere hjælp.
     
    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.