1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Produkter

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Kan ej forbinde Philips Sleep & Wake-Up Light til Wi-Fi

    Hvis du har problemer med at forbinde Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light med Wi-Fi-hjemmenetværket, kan du se mulige årsager til dette her og hvordan du nemt kan afhjælpe dem selv.

    Wi-Fi-adgangskoden er forkert

    Hvis du ser et blinkende ikon for adgangspunkttilstand på Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light, kan din Wi-Fi-adgangskode være forkert. Prøv at genindtaste Wi-Fi-adgangskoden og se, om forbindelsen fungerer med morgenvækningslampen.

    Wi-Fi-routeren er ikke kompatibel med Philips Sleep & Wake-Up Light

    For at konfigurere Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light skal du have en Wi-Fi-router med en båndbredde på 2,4 GHz. Lampen kan ikke oprette forbindelse til et 5 GHz-netværk.

    Vi anbefaler, at du midlertidigt slår 5 GHz-netværket fra, når du forbinder morgenvækningslampen til 2,4 GHz-netværket. Når opsætningen er fuldført, kan du bruge en større båndbredde, f.eks. 5 GHz.

    Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light er uden for rækkevidde

    Prøv at flytte morgenvækningslampe og telefon tættere på Wi-Fi-routeren og genetablere forbindelsen.

    Bemærk: SleepMapper-appen og Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light kan kun kommunikere med hinanden, når de er forbundet til samme Wi-Fi-netværk. Hvis din telefon er forbundet til et 4G-netværk, kan du ikke synkronisere den med morgenvækningslampen.

    Hvis du har forsøgt ovenstående anbefaling, men stadig ikke kan forbinde morgenvækningslampen med et Wi-Fi-netværk, er du velkommen til at kontakte os for yderligere hjælp.

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.