1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Jeg kan ikke styre min Philips Airfryer med min NutriU-app

    Hvis du ikke kan styre din Philips Airfryer med din NutriU-app, kan du finde de mulige årsager og løsninger her.

    Internetadgang og forbindelser fungerer ikke korrekt
    Sørg først for, at:

    -Dit hjemmenetværk fungerer korrekt, og du har en tilgængelig internetforbindelse.
    -Din smartphone har forbindelse til internettet og til samme Wi-Fi som din Airfryer.
    -Hvis du bruger en VPN-forbindelse, skal du deaktivere den
     
    Airfryer er konfigureret forkert
    Hvis alle ovenstående punkter er tjekket, skal du sikre dig, at din Airfryer:
    -Er tændt
    -Stadig er parret med appen
    -Har forbindelse til dit hjemmenetværk (konstant lysende Wi-Fi-LED)
    -Ikke står for langt fra routeren (helst inden for 1 meters afstand)
    -Står på afstand af andre apparater, der blokerer for signalet
     
    Andre muligheder
    Hvis ovenstående ikke løser problemet:
    -Luk NutriU-appen, og åbn den igen
    -Tag Airfryer ud af stikkontakten, vent ti sekunder, og sæt den derefter i igen, og tænd for den

    -Fjern NutriU-appen, og installer den igen. Udfør derefter forbindelses- og parringsprocessen igen

    Hvis alle ovennævnte instruktioner ikke hjælper, bedes du kontakte os for yderligere analyse.

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.