0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips Airfryer viser streger eller en fejlkode

    Udgivet den 15. maj 2023
    Hvis din Philips Airfryer ikke tændes og enten viser blinkende streger (---) eller en fejlkode, kan du finde yderligere oplysninger nedenfor.
    Din Airfryer er ved at opdatere firmware. Denne opdatering kan tage et par minutter, og Airfryer kan ikke bruges i denne periode. Tag ikke stikket ud af stikkontakten, før opdateringen er fuldført.

    Hvis stregerne fortsætter efter lang tid, skal du tage stikket ud af stikkontakten og sætte det i igen for at nulstille enheden. Hvis opdateringen ikke fuldføres, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    E1 eller 0x1002
    Din Airfryer blev sandsynligvis opbevaret på et koldt sted. 
    Tag stikket ud af stikkontakten, og vent 30 minutter, før du sætter stikket i igen.
    1. Hvis din enhed blev opbevaret ved en lav omgivende temperatur, skal du lade den varme op til stuetemperatur i mindst 30 minutter, før du slutter den til igen.
    2. Hvis fejlkoden stadig vises på displayet, efter du har sat stikket i igen, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    E2
    Du har indtastet forkerte WiFi-legitimationsoplysninger. Indtast de korrekte WiFi-legitimationsoplysninger igen for at fortsætte. 

    E3 eller 0x4001
    Tilslutningsfunktionen er defekt. Du kan stadig bruge enheden uden tilslutningsfunktionen eller kontakte os for at få yderligere hjælp.


    E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 eller 0x3003
    Tag stikket til Airfryer ud, og sæt det i igen. Hvis fejlkoden stadig vises på displayet, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp.


    E10, 0x9002
    Airfryer registrerede et problem under madlavning med et Auto-Cook-program. 

    Tag stikket ud af stikkontakten, og sæt stikket i igen. Sørg for, at du er tilsluttet dit WiFi, så din Airfryer kan udføre en firmwareopdatering, hvis den er tilgængelig. Genstart Auto-Cook-programmet. 
    Hvis fejlen fortsætter, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp og oplyse, hvilket Auto-Cook-program der forårsagede problemet.

    E11, 0x9003
    Airfryer anvendt på en anden strømspænding end den angivne. 
    Tag stikket ud af stikkontakten, og sæt stikket i igen. Prøv at bruge et andet stik. Tag andre apparater ud af stikkontakten. 

    Hvis der fortsat er problemer, kan du kontakte os for at få yderligere hjælp.
    A1
    Fødevaretermometeret er ikke sat korrekt i Airfryer. Sæt enden af fødevaretermometeret i stikket til fødevaretermometeret på Airfryers display (se billede A1 nedenfor). 
     

    A2
    Den målte madtemperatur steg for hurtigt. Dette kan ske, hvis madtermometeret ikke er sat korrekt i maden. Indsæt madtermometeret fra siden, og sørg for, at spidsen når midten af den tykkeste del af maden (se billede A2 nedenfor). Sørg for, at maden er mindst 2 cm tyk.

    A3
    Madtemperaturen steg for langsomt. Fødevaretermometeret er sandsynligvis placeret uden for kurven, når du tilbereder mad i madtermometerets tilstand. Sæt madtermometeret i maden, og placer det i kurven til madlavning, eller vælg en tilberedningstilstand uden et termometer.

    A4
    Madtemperaturen faldt. Airfryer-skuffen blev åbnet, selvom måltemperaturen for maden endnu ikke er nået. Luk skuffen igen, og vent, indtil Airfryer angiver, at tilberedningen er færdig. 

    A5
    Fødevaretermometeret er overophedet. Dette kan ske, hvis du lader termometeret ligge i kurven, mens det ikke er sat i maden. Fjern madtermometeret fra kurven under madlavning, hvis det ikke er i brug. 

    Har dette ikke løst problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.
    A1 A2-fejl
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.