0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke slutte min Philips-shaver til GroomTribe-appen

    Udgivet den 20. marts 2023
    Hvis du ikke kan forbinde shaveren til GroomTribe-appen, kan nedenstående fejlfindingstip hjælpe dig med at finde en løsning.

    Vi anbefaler, at du følger trinnene i den rækkefølge, der er angivet nedenfor. Mellem trinene skal du kontrollere, om problemet er løst, før du går videre til næste. 
    Sørg for, at din telefon ikke er mere end 3 meter væk fra shaveren. Der opstår tilslutningsproblemer, hvis din telefon ikke er inden for 3 meter. 
    GroomTribe App-kompatible shavere bruger Bluetooth version 4.1 eller nyere. Hvis du har den korrekte Bluetooth-version, kan du prøve at slå den fra via telefonens indstillinger og derefter slå den til igen. Sørg for, at shaveren er tændt, og prøv derefter at parre din telefon med shaveren igen.
    En opdatering af telefonens operativsystem kan medføre forbindelsesproblemer. For at løse dette problem skal du nulstille forbindelsen mellem shaveren og appen ved at følge nedenstående trin:

    1.    Annuller parring af shaver: Tryk på on/off-knappen på shaveren i 10 sekunder for at afbryde forbindelsen til appen. Når parringen af din shaver er annulleret, vises Bluetooth-symbolet på shaveren.  
    2.    Annuller parring af telefon: Gå til "Indstillinger" på din telefon, og vælg Bluetooth. Vælg derefter Shaver S7/S9, og vælg "glem" eller "annuller parring". 
    3.    På Android-telefoner skal du sørge for at aktivere placeringstilladelser eller tilladelser for enheder i nærheden.
    4.    Hvis du stadig oplever forbindelsesproblemer, kan du prøve en total nulstilling. Tryk på on/off-knappen på shaveren i 30 sekunder.

    Nu bør du igen kunne parre din shaver med din telefon. Tænd for shaveren for at aktivere Bluetooth under parringen. Åbn appen, og følg instruktionerne for at starte parringsprocessen. Det kan tage op til to minutter, før forbindelsen er oprettet. 

    Bemærk: Disse instruktioner kan variere fra smartphone til smartphone. Se brugervejledningen til telefonen for at få flere oplysninger.
    Du kan opleve problemer med parring, hvis du skifter telefon, eller hvis din shaver tidligere har været tilsluttet en anden telefon. Vi foreslår, at du annullerer parringen af din telefon og forsøger at tilslutte din shaver igen som beskrevet i afsnittet ovenfor. Hvis problemet ikke er løst, efter at du har prøvet ovenstående tip, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Som sidste trin kan vi prøve at afinstallere og geninstallere GroomTribe-appen. Følg instruktionerne nedenfor:

    1. Afinstaller og geninstaller appen.
    2. Nulstil shaveren ved at trykke på on/off-knappen på shaveren i 30 sekunder.
    Hvis ingen af disse tip hjælper, kan shaveren være beskadiget indvendigt. Vi anbefaler, at du anmoder om reparation eller udskiftning af shaveren. 
    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.