1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

      Er dit Philips-produkt gået i stykker, eller virker det ikke længere i overensstemmelse med forventningerne? Hvis du leder efter manualer, ofte stillede produktspørgsmål eller fejlfindingstrin, er vores omfattende supportsektion der for at hjælpe. Dele og tilbehør til Philips-produkter er også tilgængelige. Hvis disse ikke løser dit problem, kan du direkte gå til vores selvbetjeningsportal for at anmode om en reparation/ombytning eller finde information om vores proces nedenfor.

      Fungerer dit produkt ikke som det skal? Find løsningen her. Indtast modelnummeret.

      Hvor finder jeg mit modelnummer?

      FAQs

      1. Mit produkt er defekt - hvordan kan jeg få det repareret? Vil det være dækket af garantien?

      I mange tilfælde, hvor produktet ikke opfører sig som forventet, kan problemet løses derhjemme, uden at det er nødvendigt at sende det til reparation.


      Se venligst vores online fejlfinding og ofte stillede spørgsmål for at finde en løsning på de mest almindelige problemer:


      - Find dit produkt og dets ofte stillede spørgsmål


      Hvis du ikke er i stand til at løse dit problem online, kan du selv booke dit produkt til inspektion online, eller du kan kontakte vores kundeerservice - klik her


      Reparation eller ombytning vil ikke koste dig noget, hvis dit produkt er inden for garantiperioden.

      2. Hvor lang garanti er der på mit produkt?

      Philips garantier er 2 år afhængigt af hvilket produkt, du har.


      For at finde den nøjagtige garantiperiode for dit produkt og de relevante vilkår og betingelser, se venligst vores garantidokument eller dokumentationen, der fulgte med dit produkt.

      3. Mit produkt er uden for garantien. Kan Philips gøre noget for mig?

      Hvis dit produkt ikke længere er under garanti, bestræber vi os på at hjælpe med at gøre reparationsprocessen så smertefri som muligt. Den tilbudte løsning og den endelige pris vil afhænge af produkttype, alder og dine valgte transportmuligheder.

       

      For kaffemaskiner og Avent-produkter bedes du kontakte vores kundeerservice.


      Bemærk venligst: hvis du ikke er tilfreds med den tilbudte løsning mens du registrerer dit produkt og ikke ønsker at fortsætte, kan du til enhver tid lukke systemet og komme i kontakt med vores kundeerservice for yderligere support.

      4. Jeg kan ikke finde de oplysninger, jeg har brug for, hvordan kan jeg kontakte dig for at få hjælp?

      Vi sigter efter at give en fremragende online support til alle vores produkter, men er klar over, at det nogle gange kan være svært at finde de oplysninger, du har brug for.


      Før du kontakter os, bedes du læse følgende tips for at finde information på vores hjemmeside:


      -    Hvor kan jeg finde produktinformation?


      Hvis du stadig ikke er i stand til at finde de oplysninger, du har brug for, kan du kontakte vores kundeerservice.

      5. Hvor lang tid vil reparation tage?

      Vores mål er at reparere og returnere dit produkt til dig inden for 7-14 arbejdsdage fra den dag, det er modtaget af vores servicecenter.

       

      (Hvis der er brug for reservedele, skal du være opmærksom på, at reparationen kan tage op til 14 dage).

       

      Ellers bedes du kontakte vores kundeerservice for en opdatering.

      6. Hvor er model- og serienumrene på mit produkt?

      Modelnummeret på dit produkt kan findes: på æsken, på manualen eller på selve produktet:

       

      - Hvor kan jeg finde model-/serienummeret på mit produkt

      Number Five
      7. Jeg flyttede til udlandet/jeg købte mit produkt i udlandet. Vil min garanti blive påvirket?

      Nej, hos Philips tilbyder vi en international garanti for vores produkter, og derfor vil din garanti ikke blive påvirket.


      Kontakt venligst din lokale Philips kundeerservice, hvis du har problemer eller spørgsmål.

      8. Hvordan tilmelder man sig udvidet garanti i My Philips?

      Dette er hvad du gør:


      Hvis dit produkt er kvalificeret til en udvidet garanti, skal du først have en MyPhilips-konto. Du kan logge ind eller oprette en her. Så kan du registrere dit produkt. Hav produktet tilgængeligt, når du registrerer dig, da du skal oplyse modelnummeret. Bemærk: du skal registrere produktet inden for 3 måneder efter købet for at få den ekstra garanti. 

       

      For at registrere et produkt skal du bruge:


      MyPhilips-konto

      Model nummer

      Købsdato (skal være inden for 3 måneder efter købet)

      Købsbevis (valgfrit)Kampagneoplysninger (hvis muligt)

      9. Hvordan kan jeg gøre krav på min udvidede garanti?

      Hvis dit produkt var berettiget til en garantiforlængelse, og registreringen er sket inden for 3 måneder fra købet, får du et kontraktnummer, der giver dig ret til garantiforlængelsen. Denne registrering kan findes på produktregistreringssiden og bliver også sendt til dig via e-mail. Hav venligst kontraktnummeret tilgængeligt, hvis du skal gøre brug af din garantiforlængelse.


      Brug venligst din selvhjælpskravsproces eller kontakt vores kundeerservice for at gøre krav på garanti inden for den udvidede garantiperiode.

      Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.