1. Registreringsprocessen for Lumify mislykkedes - hvad skal jeg gøre?

 

Du skal først sikre, at din enhed fremgår af listen over kompatible enheder: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Herefter skal du sikre, at transduceren er korrekt tilsluttet til enheden og at enheden har forbindelse til et trådløst eller mobilnetværk under hele registreringsprocessen. Registreringen kan gå galt, hvis du mister forbindelsen. Hvis det sker, skal du frakoble transduceren, oprette forbindelse igen og derefter tilslutte transduceren igen.

 

2. Behøver jeg have forbindelse til et trådløst netværk for at scanne med Lumify?

 

Nej. Når du har registreret Lumify, kræver det ikke forbindelse til et trådløst eller mobilnetværk at bruge Lumify. Philips anbefaler, at du regelmæssigt har forbindelse til et trådløst eller mobilnetværk for at maksimere de fordele, du får med Lumify-tjenesten.

 

3. Hvorfor er der ingen oplysninger i DICOM-loggene?

 

Du skal aktivere DICOM-logning, før Lumify begynder at indsamle data. Se brugervejledningen til Lumify for flere oplysninger.

 

4. Hvor finder jeg DICOM-overensstemmelseserklæringen for Lumify?

 

Gå til http://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound og klik på Lumify.

 

5. Hvor sidder transducerens serie-id?

 

Du finder det alfanumeriske id, som består af 6 tal, på siden af transduceren. Alternativt kan du tilslutte transduceren til din enhed og starte Lumify. Tryk på About (Om) i sidemenuen og se det alfanumeriske serie-id, som består af 6 tal.

 

6. Kan jeg slette modalitetsarbejdslisteserveren fra Lumify?

 

Ja. Se brugervejledningen til Lumify for flere oplysninger.

 

7. Hvad betyder et rødt X eller et grønt flueben ved siden af min eksportdestination?

 

Et rødt X betyder, at Lumify ikke kan oprette forbindelse til eksportdestinationen. Et grønt flueben betyder, at der er oprettet forbindelse til eksportdestinationen.

 

8. Hvordan får jeg teknisk support?

 

Se brugerdokumentationen til Lumify eller kig i disse oftest stillede spørgsmål for at se, om der er et svar på dit spørgsmål.

Hvis du har brug for yderligere teknisk support, kan du komme i kontakt med dem på to måder:

  • Ring på 45 80 30 30 35 og vælg mulighed 1 for at tale med en medarbejder fra Philips Customer Care Solutions Center. Medarbejderen noterer dine kontaktoplysninger og stiller dig igennem til en fjernsupporttekniker, som vil udføre fejlfinding på dit problem.
  • Ring på 45 80 30 30 35 og vælg mulighed 3. Tryk derefter på 1 efter den næste optagelse for at tale med en medarbejder fra Philips Customer Care Solutions Center. Medarbejderen noterer dine kontaktoplysninger og stiller dig igennem til en fjernsupporttekniker, som vil udføre fejlfinding på dit problem.

 

9. Hvad kan jeg gøre, hvis min enhed ikke længere genkender mine Lumify-transducere?

 

Prøv disse fejlfindingsråd:

  • Sørg for, at transducerens USB-stik er ordentligt indsat i enheden.
  • Genstart enheden og følg fejlfindingstrinnene i kapitlet System Maintenance (Systemvedligeholdelse) i brugervejledningen til Lumify.
  • Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du komme i kontakt med teknisk support på to måder:
    • Ring på 45 80 30 30 35 og vælg mulighed 1 for at tale med en medarbejder fra Philips Customer Care Solutions Center. Medarbejderen noterer dine kontaktoplysninger og stiller dig igennem til en fjernsupporttekniker, som vil udføre fejlfinding på dit problem.
    • Ring på 45 80 30 30 35 og vælg mulighed 3. Tryk derefter på 1 for at tale med en medarbejder fra Philips Customer Care Solutions Center. Medarbejderen noterer dine kontaktoplysninger og stiller dig igennem til en fjernsupporttekniker, som vil udføre fejlfinding på dit problem.

 

10. Hvorfor vises meddelelsen "Unsupported transducer" (Ikke-understøttet transducer), når jeg tilslutter min S4-1-transducer?

 

S4-1 kræver brug af Lumify-appen version 1.6. Du kan se, hvilken version af appen, du har
ved at gå til Lumify - Settings (Indstillinger) -> menuen About (Om).

Hvis du har app-version 1.2 eller ældre, kan du gå til Google Playstore og opgradere til 1.6.

Hvis du har app-version 1.6, bedes du ringe til vores Philips Lumify Support-medarbejdere på 45 80 30 30 35.