Danmark
mobile-privacy-notice banner image

HomeID privatlivserklæring

Denne fortrolighedserklæring blev sidst opdateret den 15. maj 2024.

HomeID-appen ("appen") bruger personlige data, der indsamles eller behandles i appen, herunder personlige data, der behandles af de Philips-køkkenenheder, du beslutter at parre med appen ("enhed").


Formålet med denne privatlivserklæring er at hjælpe dig med at forstå vores håndtering af personlige oplysninger, når du bruger vores tjenester, inklusive hvilke informationer og personlige data vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, og hvad vi gør med dem, samt dine individuelle rettigheder. Denne privatlivserklæring gælder for personlige data, der indsamles eller behandles af appen, som kontrolleres eller er under kontrol af Versuni Netherlands B.V. eller et af dets datterselskaber eller tilknyttede virksomheder ("Versuni", "vores", "vi" eller "os").


Læs også vores betingelser for brug, som beskriver betingelserne for din brug af vores tjenester.

Hvilke personlige data indsamles og til hvilke formål

Vi modtager eller indsamler personlige data som beskrevet detaljeret nedenfor, når vi leverer vores tjenester, inklusive når du bruger, downloader og installerer appen. Vi forbinder dine personlige data med unikke identifikatorer.

 

Følsomme persondata

Før indsamling af følsomme data informerer vi dig og anmoder dig om din eksplicitte accept.

 

Andet end det vi dig om ikke at sende eller afsløre følsomme persondata (herunder cpr-nummer, oplysninger relateret til race eller etnisk oprindelse, politiske meninger, religiøs, filosofisk eller anden overbevisning, sundhed, dit sexliv eller seksuel orientering, biometri eller genetiske egenskaber, kriminel baggrund eller fagforeningsmedlemskab) til os, i eller via appen eller på anden vis.

Kontakt Image

Kontooplysninger

Vi indsamler dine personlige data, når du opretter en konto.

 

  • De personlige data, som vi indsamler, kan omfatte dit navn, e-mailadresse, land, sprog. Vi behandler også informationer om din anvendelse af appen, herunder dine sessions-, login- og autentificeringsinformationer, som vi bruger til at administrere din konto.
  • Når du logger ind via de sociale medier, kan de persondata, som vi indsamler, omfatte din offentlige basisprofil (fx fulde navn/brugernavn, profilfoto, identifikator, køn, profil-url, fødselsdag, hjemmeside og lokalitet) og din e-mailadresse, som vi bruger til autentificeringsformål. I dette tilfælde kan din udbyder af socialt medie indsamle informationer med udgangspunkt i, at du anvender appen og logger ind via din konto på det sociale medie. Læs privatlivserklæringen fra din udbyder af socialt medie (fx Facebook, Google, Apple) for at gøre dig bekendt med deres privatlivspraksis, herunder hvilken type personlige data de indsamler, og hvordan de anvender, behandler og beskytter dem.
  • Vi bruger dine kontodata til at oprette og administrere din konto og tilbyde dig personligt tilpassede tjenester. Du kan bruge din konto til at logge sikkert ind på appen. Hvis du opretter en konto for at logge ind i appen, sender vi dig en velkomstmail så vi kan kommunikere, hvis du henvender dig, til at sende strengt servicerelaterede meddelelser eller direkte marketingkommunikation, hvis du har sagt ja til dette. Du kan også bruge din konto til at se din købshistorik, bestille et produkt eller en tjeneste, deltage i en kampagne eller et spil, deltage i en aktivitet på sociale medier i forbindelse med en (Versuni)-kampagne (f.eks. ved at klikke på "synes godt om" eller "del") og deltage i produkttest eller -undersøgelser.


Vi bruger dine brugerkontodata til at levere vores tjenester, og derfor betragter vi denne behandling af dine data som nødvendig for udførelsen af en kontrakt, som du er part i.

Læs mereLæs mindre

Øvrige oplyste data

Når du bruger appen, kan du oprette en profil, der består af dit navn/brugernavn, en kort beskrivelse af dig selv, dit hjemland, dit genererede indhold og favoritindhold og andre profiler, du følger. Vi behandler disse oplysninger sammen med dine private indstillinger, herunder dine foretrukne køkkener, enhedssystem, enheder og tilbehør, du ejer, og oplysninger, vi observerer, når du bruger vores tjenester.

 

  • Vi bruger disse personoplysninger til at levere personaliserede tjenester og forslag og gøre dig til en del af et fællesskab, der deler madlavningsrelateret indhold, hvor du kan følge andre medlemmer af fællesskabet med lignende interesser. Vi bruger dine private indstillinger i kombination med dine aktiviteter på det sociale fællesskab til at give dig en personligt tilpasset oplevelse af appen ved at præsenterer det indhold, der er mest relevant for dig, samt til at sende dig push-notifikationer og/eller beskeder i appen. Disse notifikationer eller beskeder kan indbefatte indhold fra tredjeparter, som vi har besluttet at samarbejde med for så vidt angår appen. Vi gør dette ved at analysere de indsamlede data og bruge specifikke anbefalinger og filtreringsalgoritmer. 
  • I nogle lande inkluderer tjenesten funktionen 'Community' (fællesskab), som giver dig mulighed for at se opskrifter fra andre medlemmer i dit land, dele dine opskrifter og slå kommentarer op. Som en del af 'Community'-funktionen (i) kan du let se den mad, du foretrækker, og din(e) enhedsmodel(ler (fx Air fryer-model), og (ii) andre brugere kan se dit brugernavn, land, foto, dine forbindelser i appen og opskrifterne, du har gemt i appen. Appen giver dig besked om hvorvidt funktionen 'Community' er tilgængelig i dit land. 
  • I nogle lande (appen viser tilgængelighed) tilbyder appen også premiumopskrifter. Adgang til dette premiumindhold kan købes, og vil blive gemt på din konto. Du kan se premiumopskriften, og hvis du er interesseret, kan du klikke på købsknappen. Du vil blive omdirigeret til en tredjepartsudbyder af betalingstjenesten. Bemærk, at du skal være logget ind med en registreret konto for at kunne købe premiumindhold (for at gøre det muligt at gemme indholdet på din konto). Når du har fulgt betalingsinstruktionerne, er dit køb gennemført, og du vil blive omdirigeret til appen. Der kan du få adgang til dit premiumindhold, som vil forblive tilgængeligt for dig på din konto. 


Vi bruger dine øvrige angivne data til at levere vores tjenester, og derfor betragter vi denne behandling af dine data som nødvendig for udførelsen af en kontrakt, som du er part i.

Læs mereLæs mindre

Enhedsdata

Når du vælger at parre appen med din enhed, indsamler vi enhedsspecifikke oplysninger, hver gang du logger ind på eller bruger enheden, herunder det unikke brugerenhedsnummer, dit valgte land, tidszone og session samt brugsdata. Dit kan bijvoorbeeld zijn:

 

  • Afhængigt af hvilken enhedsmodel du bruger, kan enheden registrere opskrifter og ingredienser og sende dem til appen. Vi kan bruge disse enhedsdata til at give dig mulighed for at betjene din enhed og give dig personligt tilpassede ernæringstjenester, herunder råd og tips via beskeder i appen og/eller push-notifikationer. Vi kan også bruge disse enhedsdata til at udføre analyser (f.eks. for at lære om brugen af vores enheder på hvilke tidspunkter af dagen) og til at præsentere dig for matchende tilbehør og indhold.
  • oplysninger om cyklusser
  • oplysninger om vandniveau og -forbrug
  • oplysninger om kaffebønner og brygning
  • oplysninger om brug af Aquaclean-filteret.

 

Vi bruger dine enhedsoplysninger til at levere personaliserede tjenester til alle kafferelaterede forbrugsvarer, herunder registrering af dine enhedsoplysninger med henblik på Amazon Replenishment-tjenesterne, som beskrevet yderligere nedenfor.

 

Dine enhedsdata behandles kun, når du vælger at parre din(e) enhed(er) med appen i tilknytning til tjenesterne. Derfor betragter vi denne databehandling som nødvendig for udførelsen af en kontrakt, som du er part i og/eller baseret på legitim interesse.

Læs mereLæs mindre

Cookies Image

Cookies og analyser

Vi bruger cookies, tags og lignende teknologier ("Cookies") til at drive, levere, forbedre, forstå og tilpasse vores tjenester. Cookies giver os mulighed for at genkende din mobile enhed og indsamle information og personlige data, herunder dit unikke brugerenhedsnummer, ip-adressen for din mobile enhed, hvilken type mobil internetbrowser eller operativsystem, du bruger, sessions- og brugsdata eller tjenesterelaterede performance-informationer, som er informationer om din brug af appen. Med udgangspunkt i din mobilenheds IP-adresse og oplysninger om SIM-kortudbyder kan vi også vise dig landespecifikt indhold (inklusive information på dit lokale sprog).

 

Vi behandler dine cookie- og analysedata for at give dig en mere tilpasset oplevelse, så vi kan vise dig det rigtige indhold og sende dig anbefalinger, beskeder i appen og push-notifikationer (hvis du vælger at tillade det i indstillingerne for appen).

Vi kan også bruge cookie- og analysedata til at stille dig spørgsmål eller invitere dig til at deltage i spørgeundersøgelser eller forskningsprojekter. Når du vælger at deltage, behandler vi dine kontooplysninger, besvarelser, meninger og erfaringer. Vi bruger disse data til at forbedre tjenesterne og udvikle nye produkter og tjenester indenfor køkkenudstyrsområdet.

Vores tjenesteudbydere bruger cookies til at hjælpe os med at indsamle dine oplysninger på vores vegne og i henhold til vores instruktioner. I øjeblikket bruger appen følgende tredjepartscookies:

  • Apptentive. Denne app bruger Apptentive, en feedback- og kommunikationstjeneste ("Apptentive"), der udbydes af Alchemer.  Apptentive bruger en teknologi, som minder om en "cookie" til at hjælpe appen med at analysere de generelle trafikmønstre og indsamle din feedback via appen. På vegne af Versuni vil Apptentive bruge information om din mobilenhed (herunder producent, model og operativsystem) app-brugsmønstre og information, som du vælger at oplyse (blandt andet som undersøgelsesrespons og feedback) til at levere tjenester til Versuni for at hjælpe dem med at forstå anvendelsen af appen, yde support og forbedre deres produkter og tjenester.  Din ip-adresse anonymiseres før brug og lagring i Apptentives produkter og tjenester.
  • Branch Metrics. Denne app anvender Branch Metrics, en tjeneste, der udbydes af Branch Metrics Inc. ("Branch"), til at dybdelinke brugere ind i appen, analysere, hvordan brugerne tilgår og anvender appen, og bruger denne viden til at optimere appen.  På vegne af Versuni vil Branch behandle oplysninger, der genereres om din brug af appen (herunder mobilplatform, tidsstempel, API-nøgle (identifikator til applikation), app-version, mobilenhedsidentifikator, iOS-identifikator til markedsføring, iOS-identifikator til forhandlere, Android Advertiser-id, ip-adresse, mobilenhedsmodel, producent- og enheds-O/S, start-/stoptidspunkt for session, mobil netværkskode og netværksstatus).  Hvis du downloader appen ved at klikke på en Versuni-annonce på en af vores marketingpartneres platforme, herunder Facebook, Apple eller Google, og besluttet at give din accept, vil Branch indsamle annoncemålingsdata fra din mobile enhed, herunder unikke identifikatorer og analysedata fra annoncen, du klikker på, og andre app-begivenheder (herunder første installation, åbning og app-deling via appens delingsfunktion). For at forstå effekten af vores marketingkampagne og måle engagementet deler vi dine annoncemålingsdata med den platform, vi anvendte til at køre annoncen på, som derefter vil anvende disse data til at rapportere effekten af vores annoncer. Ved at indvilge i at bruge Branch accepterer du delingen af dine annoncemålingsdata med den platform, du brugte, da du klikkede på vores annonce, herunder Facebook, Apple eller Google, som det kan være tilfældet, og hvilken platform som vil behandle dine data i henhold til denne privatlivserklæring.
  • Google Firebase. Denne app bruger Google Firebase, der er en app-udviklingstjeneste ("Firebase"), som udbydes af Google Ireland Ltd. ("Google"). Firebase bruger "cookies" eller lignende teknikker, som er tekstfiler, der placeres i din app og webbrowser. På vegne af Versuni vil Firebase bruger oplysninger fra din mobilenhed, herunder dit enheds-id, ip-adresse, dit IDFA eller Google Play Services-id og din MAC-adresse og erstatte dem med en unik kode. Når du bruger appen, vil vi måle antallet af besøg i appen, hvilke sider du besøger, din netværksforbindelse, indlæsningstider, og registrere, hvis appen crasher. Vi bruger disse informationer til at evaluere og forstå din brug af appen, til at teste og analysere performance og i sidste ende optimere vores produkter og tjenester. 


Bemærk, at vi kun behandler dine cookie- og analyseoplysninger, efter at du har afgivet din accept.

Læs mereLæs mindre

Oplysninger, du har indsendt

Vurderinger og anmeldelsesdata

Hvis du skriver en anmeldelse eller afgiver en vurdering af appen i app-butikkerne, kan vi behandle sådanne oplysninger for at besvare dine kommentarer og spørgsmål, forstå hvordan du har det med at bruge appen, få en forståelse af din generelle opfattelse af appen og vores brand og bruge disse oplysninger til at forbedre appen og/eller vores produkter og tjenester. Vi kan kun se dit brugernavn i app-butikken, dine vurderinger, kommentarer og andre oplysninger, du vælger at dele med os eller gøre offentligt tilgængelige. Medmindre du beder os om at gøre det, knytter vi ikke disse oplysninger til dine kontooplysninger eller nogen andre oplysninger, vi har fra dig. Når du beder om kundesupport, kan vi bruge dine data til at følge op på din sag og vejlede dig gennem vores kundesupportproces i overensstemmelse med afsnittet ”Kundesupport” længere nede. Vi anser behandlingen af dine vurderinger og anmeldelsesdata go at være baseret på Versuni legitime interesse.

Kundesupport

Hvis du har behov for kundesupport, kan du oplyse os informationer relateret til din brug af vores tjenester, herunder din interaktion med Versuni, og hvordan vi kan kontakte dig, så vi kan yde den ønskede support. Vi driver og udbyder vores tjenester, herunder kundesupport, og forbedrer, korrigerer og tilpasser vores tjenester. Vi bruger også dine informationer til at svare dig, når du kontakter os.

 

Vi betragter behandlingen af dine kundesupportdata som nødvendige for opfyldelsen af en kontrakt, som du er part i. I visse tilfælde betragter vi behandlingen af dine kundesupportdata som værende baseret på en legitim interesse for Versuni.

Læs mereLæs mindre

Kombinerede oplysninger

Kombinerede data

Vi kan kombinere dine personlige data, herunder kontodata, andre leverede data, enhedsdata, cookie- og analysedata, med data indsamlet under dine interaktioner og brug af Versunis digitale kanaler, såsom sociale medier, websteder og webbutikker, e-mails, mobilapps og forbundne produkter.

 

Vi bruger dine kombinerede data til at optimere indholdet, funktionaliteten og brugervenligheden i appen, enheden/enhederne og tjenesterne samt til at udvikle nye produkter og tjenester. I dette tilfælde betragter vi behandlingen af dine kombinerede data som værende baseret på en legitim interesse for Versuni.


Hvis du indvilger i at modtage kampagnekommunikation om Versuni' produkter, tjenester, events og kampagner eller salgsfremmende kommunikation fra partnere, som vi omhyggeligt har udvalgt, kan vi sende dig marketing- og kampagnekommunikation via e-mail eller andre digitale kanaler såsom mobil-apps og sociale medier. For at kunne skræddersy disse kommunikationer til dine præferencer og din adfærd og give dig en mere relevant og personligt tilpasset oplevelse kan vi analysere dine kombinerede data. Du har til enhver tid ret til og mulighed for at skifte mening og afmelde denne type kommunikation fremover.

Læs mereLæs mindre

Tilladelser

Appen kan anmode om din tilladelse til at tilgå din mobile enheds lagringskapacitet, sensorer eller andre funktioner (fx fotos, dagsorden, kontakter, kamera, Wi-Fi, geo-lokation eller Bluetooth). Vi har brug for adgang, når det er strengt nødvendigt i forhold til levering af tjenesterne som beskrevet nedenfor.

 

  • Bluetooth og Wi-Fi. Appen kræver Wi-Fi-forbindelse for at etablere forbindelse til internettet.  Appen har også brug for Bluetooth/Wi-Fi til at forbinde din(e) enhed(er) til appen. Du kan til enhver tid blokere Bluetooth-/Wi-Fi-forbindelsen via indstillingerne på din mobile enhed.

  • Placering. For nogle enhedsmodeller kræver Android-operativsystemer grov geo-grafisk lokation for at etablere forbindelse til enheden. iOS-operativsystemer kræver også geo-lokation for at registrere, hvornår appen og enheden er tæt på. Versuni behandler dog ikke denne type data på nogen måde. Dataene vil forblive på din mobile enhed, hvor Versuni ikke har adgang til dem. Du kan til enhver tid blokere geo-lokationindsamling via indstillingerne på den mobile enhed.

  • Filer. Appen kræver adgang til den mobile enheds filer for at lagre sprogkonfigurationerne og andre filer, som appen bruger til sin drift (fx manualer, opskrifter, grafik, mediefiler eller andre store programdele). Hvis du sletter appen, slettes filerne fra din mobile enhed.

  • Fotos og medier. Hvis du tilføjer et profilbillede til din profil, kræver appen tilladelse til at tilgå din mobile enheds kamera eller fotogalleri. Android-operativsystemer kan kræve tilladelse til videoer. Appen vil dog kun anvende tilladelsen til at give dig mulighed for at uploade dit billede. Hvis din enhed understøtter fødevaregenkendelsesfunktionen, kræver appen også tilladelse til adgang til din mobilenheds kamera for at scanne specielle madtyper. Kun et begrænset antal fødevaretyper vil blive genkendt. Optagelse af andet vil resultere i en fejlmeddelelse. Ved denne funktion indsamles eller gemmes data ikke.

  • Nogle gange er en tilladelse en teknisk forudsætning for operativsystemet på din mobile enhed. I disse tilfælde kan appen anmode om din tilladelse til at tilgå en bestemt sensor eller bestemt data. Vi vil dog ikke indsamle denne type data, med mindre det er påkrævet i forhold til levering af tjenesterne.
Læs mereLæs mindre

Transducer Image

Hvem deles personlige data med?

Versuni kan afsløre dine personlige data til tredjepartsudbydere af tjenester, forretningspartnere eller andre tredjeparter i henhold til denne privatlivserklæring og/eller gældende lovgivning.

 

Tjenesteudbydere

Vi samarbejder med tredjepartsudbydere af tjenester, der hjælper os med at drive, udbyde, forbedre, forstå, tilpasse og markedsføre vores tjenester.

 

Vi kan dele dine personlige data med følgende tjenesteudbydere:

 

  • It- og cloud-udbydere

Disse tjenesteudbydere leverer den nødvendige hardware, software, netværk, storage, transaktionstjenester og/eller relateret teknologi til at drive appen og udbyde tjenesterne.

 

  • Udbydere af analysetjenester

Disse tjenesteudbydere leverer den nødvendige hardware, software, netværk, storage og/eller relateret teknologi, som vi har brug for til at foretage app-analyser. Se også ovenfor under Cookies og analyser.

 

Versuni kræver, at koncernens tjenesteudbydere tilbyder et passende niveau af beskyttelse af dine personlige data på samme niveau, som vi selv tilbyder. Vi kræver, at vores tjenesteudbydere behandler dine data i henhold til vores instruktioner og kun til de konkrete formål, der er nævnt ovenfor, til at etablere adgang til den minimale mængde data, de har brug for til at levere en specifik tjeneste, og til at beskytte dine personlige datas sikkerhed.

 

Bemærk, at når det vedrører eventuel tredjepartsannoncering i appen, deler vi ikke dine personlige data med disse partnere. Selv hvis du vælger at modtage markedsføring, og hvis du tillader alle cookies, deler vi ikke dine personlige data med annonceringstredjeparten. Det vi gør, er at vi analyserer effektiviteten af sådanne partnerskabskampagner og informerer vores partnere om effektiviteten (f.eks. hvor mange appbrugere, der har klikket på annoncen, hvor mange appbrugere, der har benyttet tilbuddet). Vi kan analysere dette ved at gennemgå brugen af appen, og når du accepterer Branch Metrics-cookien, der er nævnt tidligere. Den eksterne rapportering af denne effektivitetsundersøgelse finder udelukkende sted på et aggregeret grundlag, hvilket betyder, at vores partner – tredjeparten – ikke kan henføre disse oplysninger til nogen individuel appbruger.

 

Andre tredjeparter

Versuni kan også samarbejde med tredjeparter, som behandler dine personlige data til deres eget formål. Hvis Versuni deler personlige data med tredjeparter, der bruger dine personlige data til deres eget formål, vil Versuni sikre at informere dig og/eller indhente din accept i henhold til gældende lov, før vi deler dine personlige data. I dette tilfælde bedes du læse deres privatlivserklæringer omhyggeligt, da de informerer om deres privatlivspraksis, herunder hvilken type personlige data de indsamler, hvordan de anvender, behandler og beskytter dem.

 

Nogle gange bortsælger Versuni en virksomhed eller dele af en virksomhed til et andet firma. En sådan overdragelse af ejerskab kan omfatte overførsel af dine personlige data, der relaterer sig direkte til den pågældende virksomhed, til det opkøbende firma. Alle vores rettigheder og forpligtelser i henhold til vores privatlivserklæring kan frit videregives af Versuni til alle vores datterselskaber i forbindelse med en fusion, opkøb, omstrukturering eller salg af aktiver eller ved anvendelse af lovgivning eller på anden vis, og vi kan overføre dine personlige data til enhver af vores datterselskaber, efterfølgende enheder eller nye ejer.

 

Amazon

 

  • Alexa

Afhængigt af hvilken enhedsmodel, du bruger, lader Kitchen Plus Skill/ Coffee Plus Skill (”Skill”) dig styre din enhed og indhente oplysninger via Amazon Alexa.

 

Når du aktiverer Skill, lader Versuni dig oprette forbindelse mellem din Amazon-konto og den Versuni-konto, du bruger til at logge ind i appen. Når du forbinder begge konti, anvender Versuni og Amazon uafhængigt af hinanden tekniske foranstaltning til at validere din identitet. Versuni deler kontoidentifikatorer, men deler ikke dine kontooplysninger, herunder navn eller e-mailadresse, med Amazon.

 

Når du taler til Alexa, sender Amazon en skriftlig version af dine stemmekommandoer til Versuni sammen med en unik identifikator. Vi behandler disse oplysninger for at gennemføre dine kommandoer og udstede en respons i overensstemmelse med vores erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger. Vi deler vores skriftlige respons med Amazon, så Amazon kan informere dig om resultatet af din kommando i overensstemmelse med Amazons erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger og betingelser for brug. Versuni og Alexa kan også udveksle oplysninger om enheden, du ønsker at styre via Skill, herunder når du opdaterer, udskifter eller fjerner en enhed.

 

  • Amazon Dash Replenishment Services (DRS).

I nogle lande understøtter vi DRS. Hvis du abonnerer på DRS, bestiller appen automatisk bønner eller Aquaclean-filter for dig via Amazon. Til disse formål skal du logge ind på din Amazon-konto, og Amazon leverer sine egne tjenester til dig.

 

Når du opretter dit DRS-abonnement, deler vi følgende oplysninger med Amazon: serienummer og model (hx-nummer) på din enhed og din daglige samlede beholdning af bønner eller Aquaclean-filtre. Vi gemmer dit Amazon-kunde-id for at spore dit abonnement. Hvis du afmelder DRS, sletter vi dit kunde-id.

 

Du forstår, at dine kommandoer og responser kan udgøre personlige oplysninger. Du forstår også, at Amazon leverer sine tjenester til dig og at du, ved at give os samtykke, instruerer os i at dele dine personlige oplysninger med Amazon. Amazon kan behandle dine personlige oplysninger i andre lande end dit bopælsland, som muligvis ikke tilbyder passende beskyttelse i henhold til regulativet (EU) 2016/679 (GDPR). Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at deaktivere Skill. Læs Amazons erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger og betingelser for brug for at få flere oplysninger.

 

Overførsel på tværs af grænser

Dine personlige data kan opbevares og behandles i alle lande, hvor vi har faciliteter, eller hvor vi engagerer tjenesteudbydere, og ved at anvende tjenesten accepterer du overførsel (hvis nogen) af information til lande uden for dit bopælsland, som kan have databeskyttelsesregler, der er anderledes end reglerne i dit land. I visse situationer kan retsinstanser, retshåndhævende instanser eller sikkerhedsmyndigheder i disse andre lande være berettiget til at få adgang til dine personlige data.

 

Hvis du befinder dig i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), kan dine personlige data overføres til vores datterselskaber eller tjenesteudbydere i ikke-EØS-lande, som er anerkendt af Europa-Kommissionen som tilbydende et passende niveau af databeskyttelse i henhold til EØS-standarderne. Ved overførsler fra EØS til lande, som Europa-Kommissionen ikke anser for at have tilstrækkelig databeskyttelse, har vi truffet passende foranstaltninger, såsom standardkontraktklausuler, der er vedtaget af Europa-Kommissionen, for at beskytte dine personoplysninger.

 

Hvor længe opbevarer vi dine data?

Vi opbevarer dine personlige data, så længe, det er nødvendigt eller tilladt i forhold til de(t) formål, dataene er indsamlet. Kriterierne, vi anvender til at fastlægge opbevaringsperioderne, omfatter: (i) længden af tid, du anvender appen og tjenesterne; (ii) om der er en juridisk forpligtelse, som vi er underlagt; eller (iii) om opbevaring er tilrådeligt i lyset af vores juridiske position (herunder med hensyn til gældende vedtægter om begrænsninger, retssager eller retslige undersøgelser).

Læs mereLæs mindre

Valg og rettigheder

Dine valg og rettigheder

Hvis du ønsker at indsende en anmodning om adgang, korrigering, sletning, begrænsning eller ønsker at gøre indsigelse mod behandlingen af personlige data, som du tidligere har oplyst til os, eller hvis du ønsker at indsende en anmodning om at modtage en elektronisk kopi af dine personlige data til overførsel til en anden virksomhed (i det omfang retten til portabilitet er tildelt dig i henhold til gældende lov), kan du kontakte os her. Vi besvarer din anmodning i henhold til gældende lov.

 

I din anmodning beder vi dig tydeliggøre, hvilke personlige data du ønsker at få adgang til, korrigere, slette, begrænse eller gøre indsigelse imod behandling af. For din sikkerheds skyld må vi kun implementere anmodninger med hensyn til personlige data, der er tilknyttet din brugerkonto, din e-mailadresse eller andre brugerkontooplysninger, som du bruger til at sende os din anmodning, og som vi har brug for til at verificere din identitet før implementering af din anmodning. Vi vil forsøge at opfylde din anmodning så hurtigt som rimeligt muligt.

 

I de situationer, hvor vi er afhængige af accept for at indsamle og/eller behandle dine personlige data, kan du trække din accept tilbage til enhver tid, uden at påvirke lovligheden af behandlingen, som er baseret på accept før tilbagetrækningen.

 

Bemærk, at hvis du gør brug af (nogle af) dine valg og rettigheder, vil du muligvis ikke kunne bruge vores tjenester (fuldt ud eller dele heraf) længere.

 

Når vi behandler dine personoplysninger baseret på en juridisk forpligtelse, som vi er underlagt, herunder når du interagerer med os for at udøve nogen af dine rettigheder, anser vi behandlingen for at være lovlig.

 

I de situationer, hvor vi er afhængige af udførelsen af en kontrakt for at behandle dine personlige data i forbindelse med tjenesterne, er vi muligvis ikke i stand til at levere tjenesterne, hvis vi ikke modtager dine oplysninger. 

Læs mereLæs mindre

Vi beskytter dine personlige oplysninger

Vi beskytter dine personlige data

Vi tager vores forpligtelse alvorligt i forhold til at beskytte de data, som du oplyser til Versuni, mod utilsigtede og uautoriserede ændringer, tab, misbrug og adgang. Versuni bruger en vifte af sikkerhedsteknologier, tekniske og organisatoriske tiltag til at hjælpe med at beskytte dine data. Derfor implementerer vi blandt andet adgangskontrol anvender firewalls og sikre protokoller.

Læs mereLæs mindre

Særlige oplysninger til forældre

Særlige informationer til forældre

Mens tjenesterne ikke er møntet på børn, som defineret under gældende lovgivning, er det Versuni' politik at overholde loven, når den kræver forældres eller værges tilladelse før indsamling, anvendelse eller afsløring af personlige data tilhørende børn. Vi arbejder målrettet på at beskytte børns privatlivsbehov, og vi opfordrer på det kraftigste forældre og værger til at spille en aktiv rolle i deres børns onlineaktiviteter og interesser.


Hvis en forælder eller værge bliver opmærksom på, at vedkommendes barn har oplyst personlige data uden deres accept, bedes man kontakte os her. Hvis vi bliver opmærksomme på, at et barn har oplyst os personlige data, vil vi slette vedkommendes data fra vores filer.

Læs mereLæs mindre

Ændringer i erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger

Ændringer til denne privatlivserklæring

Vores tjenester kan ændres løbende uden forudgående varsel. Derfor forbeholder vi os ret til at udvide eller opdatere denne privatlivserklæring løbende. Når vi opdateret denne privatlivserklæring, vil vi også opdatere datoen i toppen af denne privatlivserklæring.

 

Vi opfordrer dig til at gennemse den seneste version af denne privatlivserklæring regelmæssigt.

 

Den nye privatlivserklæring vil træde i kraft øjeblikkeligt efter offentliggørelsen. Hvis du ikke er enig i den reviderede erklæring, bør du ændre dine præferencer eller overveje at stoppe med at bruge vores tjenester. Ved at fortsætte med at tilgå eller anvende vores tjenester efter disse ændringer træder i kraft, anerkender du, at du er blevet informeret om og accepterer privatlivserklæringen i den opdaterede version.

Læs mereLæs mindre

Kassenbereich Image

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål til denne privatlivserklæring eller vedrørende måden, Versuni anvender dine personlige data, kan du kontakte Versuni eller vores databeskyttelsesrådgiver her. Alternativt har du ret til at indgive en klage til den relevante tilsynsmyndighed, som har ansvaret for dit land eller region

 

Versuni Netherlands B.V.

Attn. Legal/ Privacy,

Claude Debussylaan 88, 1082MD

Amsterdam, the Netherlands

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.